Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Vad göra i väntan på Skuldsanering
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patron" data-source="post: 409029" data-attributes="member: 7757"><p>Nu såg jag att du redan skickat in din ansökan men min rekommendation är att gå igenom en skuldrådgivare och söka skuldsanering finns bara fördelar att göra så eftersom det är en av punkterna på att man gjort något extra för att få igenom en skuldsanering.Det här med släpp allt är lite godtyckligt framförallt om du nu har betalat på lånen fram tills du skickar in ansökan har du verkligen gjort allt om du väljer att släppa allt när du skickar iväg ansökan om skuldsanering och istället som någon gav dig som råd här i tråden sparar dom pengarna du skulle betala lånen för att få en buffert.Det sunda förnuftet säger nej vad är det som gynnar en själv att man sparar sina pengar för en buffert ifall man skulle få skuldsanering skulle säga att det skadar mycket mer än är till din fördel då har du ju inte gjort allt för att betala tillbaka dina lån.Något som kan hjälpa är att sälja saker begagnat du har hemma för att betala dina räkningar och lån Tradera,Marketplace osv ser dom också på positivt dom flesta har ett par tusenlappar hemma som dom inte har någon användning av.Allt som du gör som är en aktiv handling ser dom positivt på tex ringt till dina borgenärer för att se om dom har en betalningsfri månad, få en tillfällig betalningsplan pga betalnings svårigheter osv... Spelar ingen roll om du får blankt nej då har du endå gjort något aktivt för att få det att gå ihop. Våga och vinn och var ärlig när det gäller kontakt med borgenärer,skuldrådgivare, kfm stoppa inte ner huvudet i sanden har det funkat hittills? När du fått inledande så är det dock viktigt att släppa allt det är viktigt att inte gynna någon borgenär då för du kan få avslag på din skuldsanering bara pga det.</p><p></p><p>Vet dock att det finns en oerhörd skam för dom flesta att prata om att man är över skuldsatt och därför det är så bra med det här forumet att man kan vara anonym och fråga saker men jag kan intyga att all kontakt jag har haft med borgenärer, skuldrådgivare och Kfm har varit positiv och dom flesta är väldigt ödmjuka och förstående.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patron, post: 409029, member: 7757"] Nu såg jag att du redan skickat in din ansökan men min rekommendation är att gå igenom en skuldrådgivare och söka skuldsanering finns bara fördelar att göra så eftersom det är en av punkterna på att man gjort något extra för att få igenom en skuldsanering.Det här med släpp allt är lite godtyckligt framförallt om du nu har betalat på lånen fram tills du skickar in ansökan har du verkligen gjort allt om du väljer att släppa allt när du skickar iväg ansökan om skuldsanering och istället som någon gav dig som råd här i tråden sparar dom pengarna du skulle betala lånen för att få en buffert.Det sunda förnuftet säger nej vad är det som gynnar en själv att man sparar sina pengar för en buffert ifall man skulle få skuldsanering skulle säga att det skadar mycket mer än är till din fördel då har du ju inte gjort allt för att betala tillbaka dina lån.Något som kan hjälpa är att sälja saker begagnat du har hemma för att betala dina räkningar och lån Tradera,Marketplace osv ser dom också på positivt dom flesta har ett par tusenlappar hemma som dom inte har någon användning av.Allt som du gör som är en aktiv handling ser dom positivt på tex ringt till dina borgenärer för att se om dom har en betalningsfri månad, få en tillfällig betalningsplan pga betalnings svårigheter osv... Spelar ingen roll om du får blankt nej då har du endå gjort något aktivt för att få det att gå ihop. Våga och vinn och var ärlig när det gäller kontakt med borgenärer,skuldrådgivare, kfm stoppa inte ner huvudet i sanden har det funkat hittills? När du fått inledande så är det dock viktigt att släppa allt det är viktigt att inte gynna någon borgenär då för du kan få avslag på din skuldsanering bara pga det. Vet dock att det finns en oerhörd skam för dom flesta att prata om att man är över skuldsatt och därför det är så bra med det här forumet att man kan vara anonym och fråga saker men jag kan intyga att all kontakt jag har haft med borgenärer, skuldrådgivare och Kfm har varit positiv och dom flesta är väldigt ödmjuka och förstående. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Vad göra i väntan på Skuldsanering
Topp