Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Bolån
Vad gör jag nu? Sälja eller öka lånet
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Terry_" data-source="post: 74084" data-attributes="member: 947"><p>Alltså har jag förstått det hela rätt?</p><p></p><p>Du har bra inkomst.</p><p>Du har fast jobb.</p><p>Du har inga UC-Förfrågningar & dessutom inga anmärkningar</p><p>Du äger ett hos som du har lån på 1.800.000 men huset är värderat till 3.750.000 det är alltså mer än dubbelt?!</p><p></p><p>Du har en av dom bättre förutsättningarna som jag har sett på detta forumet någonsin, stort grattis till att börja med. Jag är glad för din skull och det finns absolut en räddning.</p><p>Till att börja med kan jag säga att det finns banker som till och med hade bakat in HELA ditt blancolån i bostadslånet om du har tur, SEB gjorde det åt min mor på ett lägenhetslån, på så sätt slipper du också skatta ca 30% av vinsten på huset.</p><p>Så till att börja med - Sälj INTE kåken.</p><p>Om du vill bo kvar så kan du absolut göra det,</p><p>Ta ett möte med SEB/Swedbank i första hand och Nordea/LF i andra hand. Dom kan ta över ditt bolån och kommer göra det med glädje, baka in dom 600K i bostadslånet.</p><p></p><p>Då kommer du ha en bra ekonomi men samtidigt så äger du ett hus värderat till 3.75 miljoner men belånat till 2.4 miljoner. Ca 65% av huset är då bara under lån. Det har jag mycket svårt att se hur i hela friden en bank ska tacka nej till.</p><p></p><p>Det värsta (nå ja) som kan hända är att du säljer huset för 3.75, efter huslånet är betalat och ALLA dina Blancoskulder ja då har du fortfarande 1.3 svenska miljoner (nå ja lite mindre efter boskattevinsten) men du kommer att ha cirka 1 milion på kontot ,inte en spänn i skuld. Med den fina handpenningen kan du för fan köpa ett drömhus på stranden i valfri svensk stad och samtidigt ha 15.000 mer över varje månad eftersom du inte betalar på dom skyhöga Blancoskulderna.</p><p></p><p>Avundas dig, själv är man skyldig kriminella drägg miljonbelopp och ingen kåk äger man. Stort grattis och lycka till, håll oss uppdaterade om hur det går för dig.</p><p>Kärlek!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Terry_, post: 74084, member: 947"] Alltså har jag förstått det hela rätt? Du har bra inkomst. Du har fast jobb. Du har inga UC-Förfrågningar & dessutom inga anmärkningar Du äger ett hos som du har lån på 1.800.000 men huset är värderat till 3.750.000 det är alltså mer än dubbelt?! Du har en av dom bättre förutsättningarna som jag har sett på detta forumet någonsin, stort grattis till att börja med. Jag är glad för din skull och det finns absolut en räddning. Till att börja med kan jag säga att det finns banker som till och med hade bakat in HELA ditt blancolån i bostadslånet om du har tur, SEB gjorde det åt min mor på ett lägenhetslån, på så sätt slipper du också skatta ca 30% av vinsten på huset. Så till att börja med - Sälj INTE kåken. Om du vill bo kvar så kan du absolut göra det, Ta ett möte med SEB/Swedbank i första hand och Nordea/LF i andra hand. Dom kan ta över ditt bolån och kommer göra det med glädje, baka in dom 600K i bostadslånet. Då kommer du ha en bra ekonomi men samtidigt så äger du ett hus värderat till 3.75 miljoner men belånat till 2.4 miljoner. Ca 65% av huset är då bara under lån. Det har jag mycket svårt att se hur i hela friden en bank ska tacka nej till. Det värsta (nå ja) som kan hända är att du säljer huset för 3.75, efter huslånet är betalat och ALLA dina Blancoskulder ja då har du fortfarande 1.3 svenska miljoner (nå ja lite mindre efter boskattevinsten) men du kommer att ha cirka 1 milion på kontot ,inte en spänn i skuld. Med den fina handpenningen kan du för fan köpa ett drömhus på stranden i valfri svensk stad och samtidigt ha 15.000 mer över varje månad eftersom du inte betalar på dom skyhöga Blancoskulderna. Avundas dig, själv är man skyldig kriminella drägg miljonbelopp och ingen kåk äger man. Stort grattis och lycka till, håll oss uppdaterade om hur det går för dig. Kärlek! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Bolån
Vad gör jag nu? Sälja eller öka lånet
Topp