Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Vad gäller vid omprövning om man är i fas vid omprövningen?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dado1" data-source="post: 467317" data-attributes="member: 6403"><p>Det som står på hemsidan är ju ”från att vi tar emot din ansökan tills vi fattar beslut och meddelar parterna.”</p><p>Så jag antar att det är korrekt, då det OFTAST ska hanteras efter samtal/mejl om komplettering, till det att dom eventuellt har räknat om , låtit borgenärerna få säga sitt och sedan skickar ut ett nytt beslut till vederbörande.</p><p></p><p>I mitt samtal, berättade hon att hon nu efter att hon fått uppgifterna, skulle skicka ut info t mig om registerutdraget hon tagit på min lön där jag skulle lämna synpunkter om jag hade några, sedan skulle hon räkna om, låta borgenärerna säga sitt och sedan isåfall skicka ut ett nytt beslut till mig.</p><p>Tror att det oftast är så det går till. </p><p>Dock har det ändrats en hel del för mig då jag både fått en rejält högre hyra, men även nytt jobb med betydligt längre avstånd än jag hade förut, så ska man lita på förebehållsbelopp kalkylen så ska jag inte betala något mer de sista månaderna av min skuldsanering, men vi får väl se.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dado1, post: 467317, member: 6403"] Det som står på hemsidan är ju ”från att vi tar emot din ansökan tills vi fattar beslut och meddelar parterna.” Så jag antar att det är korrekt, då det OFTAST ska hanteras efter samtal/mejl om komplettering, till det att dom eventuellt har räknat om , låtit borgenärerna få säga sitt och sedan skickar ut ett nytt beslut till vederbörande. I mitt samtal, berättade hon att hon nu efter att hon fått uppgifterna, skulle skicka ut info t mig om registerutdraget hon tagit på min lön där jag skulle lämna synpunkter om jag hade några, sedan skulle hon räkna om, låta borgenärerna säga sitt och sedan isåfall skicka ut ett nytt beslut till mig. Tror att det oftast är så det går till. Dock har det ändrats en hel del för mig då jag både fått en rejält högre hyra, men även nytt jobb med betydligt längre avstånd än jag hade förut, så ska man lita på förebehållsbelopp kalkylen så ska jag inte betala något mer de sista månaderna av min skuldsanering, men vi får väl se. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Vad gäller vid omprövning om man är i fas vid omprövningen?
Topp