Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Kreditupplysningar
Vad är det som tynger ner mitt UC så extremt?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dukemo" data-source="post: 195670" data-attributes="member: 5174"><p>Jag är medveten om att han absolut klarar det, problemet är att jag oftast betalar tillbaka honom samma/nästa månad efter lånet är taget, om jag åtminstone skulle komma över hälften denna månad skulle jag ha råd att ge resten nästa månad. Han är medveten om att jag är dålig med pengar men vet inget om spelandet och detta skulle tyvärr troligen dra streck på hans respekt för mig. Har lånat fram och tillbaka utan problem i flera år.</p><p></p><p>Ja, det stämmer verkligen. Det sitter liksom inte i pengarna i sig, det är så mycket mer än så. Bara två dagar sedan jag aktiverade spelpaus men känns bra iallafall att inte ens kunna spela, inte kliat i fingrarna än, mer att jag bara tänker på min väns lån jag vill lösa.</p><p></p><p></p><p></p><p>Hmm jag är osäker på det faktiskt, jag har aldrig varit sen med en inbetalning eller liknande så tekniskt sett borde jag väl inte fått en förfrågan från inkassobolag?</p><p></p><p>Jag hade kring 11% UC när jag ansökte om 120K-lånet i mars, sen gick det upp till 38% när jag försökte ansöka om höjning i efterhand (jag var beviljad för mer från början men vågade inte riskera erbjudandet), sen gick det ner till 31% och sen när Credway-krediten började synas gick det upp till 38% och har nu trillat ner till 35.9%. Möjligtvis snabba förfrågningarna som det kan handla om utöver krediterna, nu har jag dock inte fått någon UC-förfrågan sedan 23/3. (Innan dessa var alla lån utanför UC/Privata)</p><p></p><p>Jag är väl medveten om att det ser illa ut, väldigt impulsivt lånande under 6 månader. Dumt nog visste jag inte om lånförhandlare och utan hade från första början försökt söka direkt på 4 olika banker och blev nekad (samma vecka) och detta skadade såklart. Denna veckan var i Februari.</p><p></p><p>Lyckas jag lösa lånet till polaren kan jag överleva åtminstone fram till i höst då jag kommer gå ner under 10FF vilket troligen hjälper. Bara stressen just nu över polarns lån på 10K.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dukemo, post: 195670, member: 5174"] Jag är medveten om att han absolut klarar det, problemet är att jag oftast betalar tillbaka honom samma/nästa månad efter lånet är taget, om jag åtminstone skulle komma över hälften denna månad skulle jag ha råd att ge resten nästa månad. Han är medveten om att jag är dålig med pengar men vet inget om spelandet och detta skulle tyvärr troligen dra streck på hans respekt för mig. Har lånat fram och tillbaka utan problem i flera år. Ja, det stämmer verkligen. Det sitter liksom inte i pengarna i sig, det är så mycket mer än så. Bara två dagar sedan jag aktiverade spelpaus men känns bra iallafall att inte ens kunna spela, inte kliat i fingrarna än, mer att jag bara tänker på min väns lån jag vill lösa. Hmm jag är osäker på det faktiskt, jag har aldrig varit sen med en inbetalning eller liknande så tekniskt sett borde jag väl inte fått en förfrågan från inkassobolag? Jag hade kring 11% UC när jag ansökte om 120K-lånet i mars, sen gick det upp till 38% när jag försökte ansöka om höjning i efterhand (jag var beviljad för mer från början men vågade inte riskera erbjudandet), sen gick det ner till 31% och sen när Credway-krediten började synas gick det upp till 38% och har nu trillat ner till 35.9%. Möjligtvis snabba förfrågningarna som det kan handla om utöver krediterna, nu har jag dock inte fått någon UC-förfrågan sedan 23/3. (Innan dessa var alla lån utanför UC/Privata) Jag är väl medveten om att det ser illa ut, väldigt impulsivt lånande under 6 månader. Dumt nog visste jag inte om lånförhandlare och utan hade från första början försökt söka direkt på 4 olika banker och blev nekad (samma vecka) och detta skadade såklart. Denna veckan var i Februari. Lyckas jag lösa lånet till polaren kan jag överleva åtminstone fram till i höst då jag kommer gå ner under 10FF vilket troligen hjälper. Bara stressen just nu över polarns lån på 10K. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Kreditupplysningar
Vad är det som tynger ner mitt UC så extremt?
Topp