Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Väntat i 3 år efter missbrukad kredit under pandemin och sökte via Lendo.

Hej.
Som många av oss andra som kämpat i flera år med spelberoende och skulder och fick både missbrukad kredit och skit under pandemin.

Från att att gå gått back 55.000kr i månaden och lyckats betala av en del och hålla mig flytande med att betala del av kreditkort och sedan ta ut pengarna och hålla på så månad till månad, sälja allt man äger.
Blev av med jobbet, sömlömna nätter, spendera månader på sjukhus efter operation.

Nu förra veckan försvann min missbrukad kredit

Min % gick från 5,3% till 15,8% med 7 förfrågningar och jag tänker nu är det kört...
Tänker idag skitsamma jag söker på 350.000 har inget att förlora.

Får 4 erbjudanden

Ikano 250k - 140k lösenkrav - snigelpost 15%
re:member hela beloppet utan krav - 12.90%
marginalenbank 198k - 14%
Collector höja befintligt lån med 76,000kr - 11% ( har hört om jag accepterat ett av dom andra så kan jag logga in på collector och höja mitt lån där?!?!

valade remember, signerat, fått sms om lånet är beviljat och väntar på kontoverifikering om vad det nu betyder.

Förutsättningar:
620k i blando
272k i krediter

+ skit som ej syns,

När pengarna väl kommer in så kommer jag gå från 32.000kr i månadens i räkningar ner till 17.500, då hinner alla mina förfrågningar gå ut i december och kan söka en till...
Nu är det bara den evig väntan tills man ser pengarna på kontot.

Notera har varit spelfri i 3år, spärrat mig på alla sms satjer, spelpaus förlängs.

F'n vad skönt! Grattis!
Du anar inte, alla dessa bråk med sambon och hon ändå är kvar.
Har gråtit nu senaste timmen....nu vill jag bara skiten skall komma in så jag kan ringa dessa jävla inkasso as och nolla skiten.....men ska försöka få dom att dra av lite på skulderna så jag kan nolla annat också.

Grattis! :)

gällande Collector så stämmer det

Bara söka om samma belopp och antal år som på låneförmedlaren. 350.000 x 15 år?

Ingen ny UC tas och du får samma erbjudande, med 0.5% billigare ränta än via förmedling.

Har gråtit nu senaste timmen....nu vill jag bara skiten skall komma in så jag kan ringa dessa jävla inkasso as och nolla skiten.....men ska försöka få dom att dra av lite på skulderna så jag kan nolla annat också.
Stort tack !

Ingen ny UC tas och du får samma erbjudande, med 0.5% billigare ränta än via förmedling.
Blev bara erbjuden 76000 att höja mitt befintliga, då loggar jag in nästa vecka och ansöker 76000 på 15år på en höjning?

Varför sökte du bara 350.000?

Vilken snäll sambo du har. Förstår lättnaden! Andra steget i rätt riktning. Nu kan det inte annat än bli lättare för dig. :) Vad har du för inkomst deklarerad nu när du sökte?

Hej.
Som många av oss andra som kämpat i flera år med spelberoende och skulder och fick både missbrukad kredit och skit under pandemin.

Från att att gå gått back 55.000kr i månaden och lyckats betala av en del och hålla mig flytande med att betala del av kreditkort och sedan ta ut pengarna och hålla på så månad till månad, sälja allt man äger.
Blev av med jobbet, sömlömna nätter, spendera månader på sjukhus efter operation.

Nu förra veckan försvann min missbrukad kredit

Min % gick från 5,3% till 15,8% med 7 förfrågningar och jag tänker nu är det kört...
Tänker idag skitsamma jag söker på 350.000 har inget att förlora.

Får 4 erbjudanden

Ikano 250k - 140k lösenkrav - snigelpost 15%
re:member hela beloppet utan krav - 12.90%
marginalenbank 198k - 14%
Collector höja befintligt lån med 76,000kr - 11% ( har hört om jag accepterat ett av dom andra så kan jag logga in på collector och höja mitt lån där?!?!

valade remember, signerat, fått sms om lånet är beviljat och väntar på kontoverifikering om vad det nu betyder.

Förutsättningar:
620k i blando
272k i krediter

+ skit som ej syns,

När pengarna väl kommer in så kommer jag gå från 32.000kr i månadens i räkningar ner till 17.500, då hinner alla mina förfrågningar gå ut i december och kan söka en till...
Nu är det bara den evig väntan tills man ser pengarna på kontot.

Notera har varit spelfri i 3år, spärrat mig på alla sms satjer, spelpaus förlängs.
Förutsättningar blanco och krediter, hur är din inkomst osv?

När jag loggar in på collector så stå det underbehandling 76000kr från via lendo (eftersom jag valde rememeber) så är det inte uppdaterat
ska jag bara söka om en höjning nu direkt på hemsidan på samma summa då? 76000kr 15år?

Förutsättningar blanco och krediter, hur är din inkomst osv?
Vilken snäll sambo du har. Förstår lättnaden! Andra steget i rätt riktning. Nu kan det inte annat än bli lättare för dig. :) Vad har du för inkomst deklarerad nu när du sökte?

7 Förfrågningar - en som är en månad gammal, dom ändra minst 6månader gamla.
15,8% - då min missbrukade kredit försvann förra veckan så den ökade med 10%
620k blanco
272k krediter
600.000 års inkomst förra året - 120k underskott.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp