Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Väldigt sen med återbetalning Lumify

Har en gammal skuld hos Lumify från 2022. Lånet togs i April 2022 snart 2,5 år sedan . Har inte hört ett knyst från dom och det är inte skickat till Inkasso heller . Jag hade tidigare lån hos systerbolaget och där gick det snabbt till inkasso . När jag försöker beställa nytt lösenord på deras hemsida så får jag aldrig något nytt mailat till mig så jag måste vara blockerad ? När preskriberas en skuld ? Ska man hoppas att den preskriberas eller bör jag kontakta dom ? Tänker söka skuldsanering i höst och undrar om jag ska ta med det här lånet i saneringen jag måste då veta beloppet ? Lånet var 25 000 kr från början men med deras hutlösa ränta vill jag inte ens tänka på vad lånet ligger på idag !

Bäst att ligga lågt.
Du är nog spärrad för det är exakt så för mig också, inget inkommet mail när man söker nytt password. Va tur du har. Själv fick jag betala tillbaka 50 plus ränta innan spärr efter typ 6 månader.

Bäst att ligga lågt.
Du är nog spärrad för det är exakt så för mig också, inget inkommet mail när man söker nytt password. Va tur du har. Själv fick jag betala tillbaka 50 plus ränta innan spärr efter typ 6 månader.
Jag tycker det bara är märkligt . Man kan ju hoppats att man försvunnit ur deras system . Det mindre roliga vore ju om de om något år skickar skulden till inkasso .

Hur länge tog det för dig innan lånet gick till inkasso ?

Tror att båda låg hos inkasso , kolla upp det?

Jag tycker det bara är märkligt . Man kan ju hoppats att man försvunnit ur deras system . Det mindre roliga vore ju om de om något år skickar skulden till inkasso .

Hur länge tog det för dig innan lånet gick till inkasso ?
Typ 100 dagar

Räkna pmmed preskribtion på 10år

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp