Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Kreditupplysningar
Utsatt för bedrägerier
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Joa" data-source="post: 438530" data-attributes="member: 11806"><p>Jag har varit utsatt för bedrägeri och dragit på mig skulder i samband med detta utöver lån sedan tidigare och behöver nu samla mina lån och krediter till ett samlingslån för att få ned månadskostnaden så att det är hanterbart, men rädd för att få nej pga av många förfrågningar på senaste tiden. </p><p>Dock är många av förfrågningarna kopplade till bedrägeriet jag varit utsatt för och gjorda utan att jag har gjort dem. Det innebär att jag håller på och bestrider dem och en process att långivarna ska ta bort dem från UC, men kommer ta tid och vill hitta en lösning så snart som möjligt, både bank och polisen utreder bedrägeriet.</p><p></p><p>Efter att helt varit utan pengar i drygt en månad börjar nu påminnelsefakturor, inkassokrav och hot om att de ska gå vidare till KFM om jag inte betalar.</p><p></p><p>kommer inte kunna betala allt och betala bort allt när lönen kommer, så håller</p><p>Nu på ge upp hoppet om att jag kommer kunna vända detta.. men vilm inget hellre och har till och med tagit ett extra jobb för att vara i ett bättre läge.</p><p></p><p>kan inte få</p><p>Något samlingslån med uc förfrågning just nu eftersom jag har för många förfrågningar just nu.</p><p>Men vad ska jag ta mig till och göra?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Joa, post: 438530, member: 11806"] Jag har varit utsatt för bedrägeri och dragit på mig skulder i samband med detta utöver lån sedan tidigare och behöver nu samla mina lån och krediter till ett samlingslån för att få ned månadskostnaden så att det är hanterbart, men rädd för att få nej pga av många förfrågningar på senaste tiden. Dock är många av förfrågningarna kopplade till bedrägeriet jag varit utsatt för och gjorda utan att jag har gjort dem. Det innebär att jag håller på och bestrider dem och en process att långivarna ska ta bort dem från UC, men kommer ta tid och vill hitta en lösning så snart som möjligt, både bank och polisen utreder bedrägeriet. Efter att helt varit utan pengar i drygt en månad börjar nu påminnelsefakturor, inkassokrav och hot om att de ska gå vidare till KFM om jag inte betalar. kommer inte kunna betala allt och betala bort allt när lönen kommer, så håller Nu på ge upp hoppet om att jag kommer kunna vända detta.. men vilm inget hellre och har till och med tagit ett extra jobb för att vara i ett bättre läge. kan inte få Något samlingslån med uc förfrågning just nu eftersom jag har för många förfrågningar just nu. Men vad ska jag ta mig till och göra? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Kreditupplysningar
Utsatt för bedrägerier
Topp