Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Utmattad
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Myra" data-source="post: 59789" data-attributes="member: 3225"><p>Hej Gina1234, så sorgligt att läsa om att du mår så dåligt, du verkar fångad i destruktiva tankar om att du skulle vara ful. Allt vi gör och känner bottnar i något så utan att känna dig tänker jag spontant att om du ska kunna ta itu med spelberoendet/återfallen i spel och ångesten det ger så bör du först och främst se till att du har en fungerande vardag och där är jobbet en stor och viktig del av våra liv.</p><p></p><p>Antagligen kommer du inte kunna ändra på din chef, därför undrar jag om du skulle kunna hitta ett annat jobb? Det bästa vore väl att du söker jobb medan du har ditt gamla kvar och se vad som dyker upp? Det är kanske den "enklaste" vägen att gå. Alternativet är att du kontaktar skyddsombudet på din arbetsplats (är det din chef som är skyddsombud då får du gå högre upp). </p><p></p><p>Vi lever i ett utseendefixerat samhälle, särskilt för mig som har två döttrar är detta extremt påtagligt. Men jag vågar påstå att ingen människa ska behöva må dåligt över sitt utseende som du gör (om jag inte har missförstått att du gör). Det finns något vackert i varenda människa som kan stråla ut men det krävs också att man själv kan se det i sig själv. I slutändan är det bara ytliga människor som skulle välja bort dig pga hur du ser ut. Det kan kännas som att du behöver dessa människor i ditt liv (som jag egentligen inte vet ngt om), det är så mkt idag med att ha nätverk, visa en putsad och lycklig yta på sociala medier etc etc. Men tro mig du behöver inte ytliga människor i ditt liv. Ge istället chansen att andra kommer in i ditt liv.</p><p></p><p>Jag tror att du skulle bli stärkt om du går och pratar med en terapeut. Ge dig själv en chans till en lyckligare vardag genom att ta kontakt med en psykolog. I vårt samhälle springer folk till psykologen för så mycket mindre än det som du beskriver!</p><p>Stor kram till dig och kom ihåg: Bakom molnen är himlen alltid blå!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myra, post: 59789, member: 3225"] Hej Gina1234, så sorgligt att läsa om att du mår så dåligt, du verkar fångad i destruktiva tankar om att du skulle vara ful. Allt vi gör och känner bottnar i något så utan att känna dig tänker jag spontant att om du ska kunna ta itu med spelberoendet/återfallen i spel och ångesten det ger så bör du först och främst se till att du har en fungerande vardag och där är jobbet en stor och viktig del av våra liv. Antagligen kommer du inte kunna ändra på din chef, därför undrar jag om du skulle kunna hitta ett annat jobb? Det bästa vore väl att du söker jobb medan du har ditt gamla kvar och se vad som dyker upp? Det är kanske den "enklaste" vägen att gå. Alternativet är att du kontaktar skyddsombudet på din arbetsplats (är det din chef som är skyddsombud då får du gå högre upp). Vi lever i ett utseendefixerat samhälle, särskilt för mig som har två döttrar är detta extremt påtagligt. Men jag vågar påstå att ingen människa ska behöva må dåligt över sitt utseende som du gör (om jag inte har missförstått att du gör). Det finns något vackert i varenda människa som kan stråla ut men det krävs också att man själv kan se det i sig själv. I slutändan är det bara ytliga människor som skulle välja bort dig pga hur du ser ut. Det kan kännas som att du behöver dessa människor i ditt liv (som jag egentligen inte vet ngt om), det är så mkt idag med att ha nätverk, visa en putsad och lycklig yta på sociala medier etc etc. Men tro mig du behöver inte ytliga människor i ditt liv. Ge istället chansen att andra kommer in i ditt liv. Jag tror att du skulle bli stärkt om du går och pratar med en terapeut. Ge dig själv en chans till en lyckligare vardag genom att ta kontakt med en psykolog. I vårt samhälle springer folk till psykologen för så mycket mindre än det som du beskriver! Stor kram till dig och kom ihåg: Bakom molnen är himlen alltid blå! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Utmattad
Topp