Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

utmätning på lönen?

Försök om ni kan att ta inteckning i huset! Kan kosta några tusen men då kan man klara sig om huset har ett övervärde. Finns mycket hjälp att få på "fattiga riddare"hemsida. Svårt att förklara detta, men deras sida är bra hjälp för den lilla människan!

Vad tror ni dom gör om jag har skulder på 290000 kr?? Jag äger ingen bostad men en bil. Den är kanske värd 15-20000 kr, tror ni dom tar den då eller blir det utmätning på lönen?? Snälla hjälp mig vad tror ni??

jag skriver bara vad jag tror.de kommer göra en tillgångsutredning i den ingår banktillgångar,boende,bil,värdesaker,fastigheter t om arv där kommer de se att du äger bil.och kan bli intresserade av den.en utmätning via lön kommer du få endå men de kan välja även ta bilen.det som skulle hända då är att dom kommer höra av sig till dig och vill se den.men då efter de har gjort en utredning.nu har jag bara läst att bilar i 10000 kr klassen har tagits och andra inte.är det så att du är behov av den pga dåliga kommunala förbindelser till arbetet.eller behov av bil på annat sätt så kan de låta bli den sen beror det ju också på skicket.
detta är svårt att riktigt ge ett bra och korrekt svar på eftersom det är så individuellt.ungefär som hembesök andra får inte.jag har aldrig under dessa 5 år fått besök men man vet aldrig.jag har sett att de säljer tex datorer på deras auktion som är på 600 kr.så jag menar de kan tydligen ta grejer som inte är värda något.nej så jättesvårt veta i vilka fall de väljer att ta bil eller grejer.ring eller maila kfm o fråga tror jag för bästa svar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp