O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
Fick brev om utslag fredags. Om jag inte kan betala, hur länge dröjer det innan det blir utmätning på lön då. Hinner det bli på marslönen? Någon som vet?
Men har man inte några dagar på sig att betala utslaget? Och några dagar på sig att fylla i papprena om löneutmätningen? När får arbetsgivaren papper, är det efter jag fyllt i mina uppgifter?
Undrar om någon vet hur vanligt det är med utmätning på fastighet....eller är det så om att det går att löneutmäta så gör de bara det? Jag har nu släppt alla mina sms lån till kfm,det gick inte att avbetala på alla inkasson....känner mej rutten och skäms för att det blivit så här!!!
Känns som helvetet aldrig tar slut och så oroar jag mej för att de ska ta huset och då får vi bo på gatan då det inte går att hyra ngn lägenhet med anmärkningar. Säg att det kommer bli bättre någon gång...behöver pepp för jag vet inte i vilken ände jag ska börja förutom att jag då blivit tvungen att låta det gå till kfm.Det är så jävla mycket skamm i det här,visst får jag skylla mej själv....Ja nu är det som det är och jag måste vidare..