Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Utmätning och ny skuld som dras
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Philippa" data-source="post: 291565" data-attributes="member: 6070"><p>Vi äger inget ihop, min man äger, jag äger inget</p><p>Han har ett eget boende pga jobb i Norge, han jobbar just nu i Finland men ska tillbaka till Norge där har han en lägenhet han hyr där medan han jobbar, jag sköter sen det vi har här</p><p>Han betakmlar sina räkningar via E fakturor jag betalar mina, jag betalar 5500 kr för boendet här, plus all mat min mobil tv och internet jag hade med då från mitt boende jag hade innan vi flyttade ihop, allt har fungerat hur bra somhelst till jag fick covid, sen kom jag så mycket back och hade ett helvete då jag kom hem till mitt hus som några hade bosatt sig i</p><p>Mitt hus låg på en återvändsgränd i ett jätte litet samhälle, för jag hade häst och höns och katter och bodde rätt stilla och lugnt i en villa jag köpte 2001, </p><p>Var en bit till affärer mm men vad gör det om man har bil, jag skötte mitt och jobbade rätt mycket med att ta hand om försvarets båtar, det var ett hästgöra men jag älskade mitt jobb! Hemma kunde jag koppla av och ta ut min häst, hyrde ut platser till några andra som hade hästar och några red min när jag var borta mm</p><p>Min ena dotter hade kaniner och hon hade illrar (inte ihop) vi sålde kaniner och illrar och hon blev vuxen och bor med sin familj idag och jag berättar ingenting för jag skäms</p><p>Det har varit jobbigt för henne att jag låg där och fick inte ta emot besök men så är det ju för alla, </p><p>Nu är det ett nytt samhälle och detta borde även KF rätta sig efter det är jämställdhet och män försörjar inte sin fru idag som förr då det var så, vi har iaf här separat ekonomi separata räkningar, delar på boende utgifter och bara denna månaden är utgifterna bara för elen 20 tusen! Surt är det</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Philippa, post: 291565, member: 6070"] Vi äger inget ihop, min man äger, jag äger inget Han har ett eget boende pga jobb i Norge, han jobbar just nu i Finland men ska tillbaka till Norge där har han en lägenhet han hyr där medan han jobbar, jag sköter sen det vi har här Han betakmlar sina räkningar via E fakturor jag betalar mina, jag betalar 5500 kr för boendet här, plus all mat min mobil tv och internet jag hade med då från mitt boende jag hade innan vi flyttade ihop, allt har fungerat hur bra somhelst till jag fick covid, sen kom jag så mycket back och hade ett helvete då jag kom hem till mitt hus som några hade bosatt sig i Mitt hus låg på en återvändsgränd i ett jätte litet samhälle, för jag hade häst och höns och katter och bodde rätt stilla och lugnt i en villa jag köpte 2001, Var en bit till affärer mm men vad gör det om man har bil, jag skötte mitt och jobbade rätt mycket med att ta hand om försvarets båtar, det var ett hästgöra men jag älskade mitt jobb! Hemma kunde jag koppla av och ta ut min häst, hyrde ut platser till några andra som hade hästar och några red min när jag var borta mm Min ena dotter hade kaniner och hon hade illrar (inte ihop) vi sålde kaniner och illrar och hon blev vuxen och bor med sin familj idag och jag berättar ingenting för jag skäms Det har varit jobbigt för henne att jag låg där och fick inte ta emot besök men så är det ju för alla, Nu är det ett nytt samhälle och detta borde även KF rätta sig efter det är jämställdhet och män försörjar inte sin fru idag som förr då det var så, vi har iaf här separat ekonomi separata räkningar, delar på boende utgifter och bara denna månaden är utgifterna bara för elen 20 tusen! Surt är det [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Utmätning och ny skuld som dras
Topp