Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

utmätning mot kapital inte ränta

Är det någon som lyckats få ett inkassoföretag att ändra så utmätt belopp dras mot kapitalet och inte räntan?

det skulle ju göra underverk i långa loppet om de var villiga, ja kolla nyss och de flesta drar hela summan mot räntan som oftast överstiger det de får i utmätning vilket gör att de skulderna bara växer.

Är det någon som lyckats få ett inkassoföretag att ändra så utmätt belopp dras mot kapitalet och inte räntan?

det skulle ju göra underverk i långa loppet om de var villiga, ja kolla nyss och de flesta drar hela summan mot räntan som oftast överstiger det de får i utmätning vilket gör att de skulderna bara växer.
Det är så de tjänar pengar på att folk inte har råd med sina skulder. Evighetsgäldenärer är deras kassakor.

Ja det blir
Det är så de tjänar pengar på att folk inte har råd med sina skulder. Evighetsgäldenärer är deras kassakor.
Ja det är ju uppenbart när man ser på hur det ser ut bara på mina ärenden. Jag skicka förfrågan till de flesta i alla fall skulle göra att mina skulder kunde betalas göra år snabbare.

Men hoppas ju inte allt för mycket .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp