Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utmätning av vabb-ersättning?

Hej!

Jag har vabbat en del under februari vilket gör att jag naturligtvis ansökt om vabb-ersättning från FK. Hur sannolikt är det att KFM fattar beslut om utmätning för vabb-delen? Det handlar sammanlagt om 4 dagars vabb. På sätt och vis så blir ju dessa pengar en extra inkomst utöver förbehållet från KFM.

Hej!

Jag har vabbat en del under februari vilket gör att jag naturligtvis ansökt om vabb-ersättning från FK. Hur sannolikt är det att KFM fattar beslut om utmätning för vabb-delen? Det handlar sammanlagt om 4 dagars vabb. På sätt och vis så blir ju dessa pengar en extra inkomst utöver förbehållet från KFM.
Jag fick alltid behålla VAB när jag hade löneutmätning men hade inte max beslut dock så kanske därför

Hej!

Kommer inte att försvinna en krona.

Väldigt liten risk, ganska nära noll. Upprepas det regelbundet kan man få beslut där med.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp