Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utmätning av elstöd

Det verkar mao som att elstödet kommer att mätas ut...

Hmmm...men då i samband med att de gör en tillgångsundersökning och hittar pengarna på kontot..?
Jag uppfattar det som att dom inte kommer betala ut till dom som har utmätning nu och gör då en beräkning ! Och då är det nog stor risk det åker för dom med utmätning

Jag uppfattar det som att dom inte kommer betala ut till dom som har utmätning nu och gör då en beräkning ! Och då är det nog stor risk det åker för dom med utmätning
Du och jag som har sanering får behålla elstödet. Nu handlar det visserligen inte om så mycket för min fru och mig (1200-1300 kr).

Du och jag som har sanering får behålla elstödet. Nu handlar det visserligen inte om så mycket för min fru och mig (1200-1300 kr).
Ja vi får behålla det ! Men tycker det är lite synd om dom som har utmätning som inte får behålla det när man redan lever så tajt som man gör på utmätning

Ja vi får behålla det ! Men tycker det är lite synd om dom som har utmätning som inte får behålla det när man redan lever så tajt som man gör på utmätning
Jag har inte något arbete, alltså ingen utmätning, men skulder hos KFM... Kommer de ta elstödet menar du? Vi har lagt in dessa pengar i budgeten för månaden. Hur vet man om de tar pengarna?

Jag har inte något arbete, alltså ingen utmätning, men skulder hos KFM... Kommer de ta elstödet menar du? Vi har lagt in dessa pengar i budgeten för månaden. Hur vet man om de tar pengarna?
Jag uppfattar det som om man har skulder hos kronofogden så kan som utmäta dom

FK säger att det inte syns där alls då detta ligger i ett helt nytt system. Man får vänta på beslut hos Kivra eller Minmyndighetspost

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp