Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Upphävd skuldsanering pga bristande betalning
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KalleSanering" data-source="post: 408701" data-attributes="member: 5596"><p>Riktigt tråkig läsning. Att ha gått med skusan 80% i mål och sedan sumpar det på detta här sättet tyder på nonchalans och otacksamhet över vad denna guldbiljett ut ur skuldträsket innebär. För att denna tråd kan lära någon annan något, är att läsa och lära sig hur det funkar med tandläkare under skusan. Man ber tandläkaren om en offert först och skickar in det till KFM för bedömning och får således loss betalningsfrihet för tandläkarbesök. INTE tvärt om. Även vid arbetslöshet så omprövar man. Och fort! Det är en grov försämring av inkomst och ska direkt rapportera och omprövas. INTE efteråt här heller. Att se trådskaparen försökt pussla ihop detta under 3 månader sedan 3 missade inbetalningar igen utan ens bemöda sig att under ett halvårs sammanlagd tid kontakta KFM är inget annat är ren och skär oförståelse och nonchalans. Och att kasta sin guldbiljett rakt ut i havet. Jag tycker det är ansvarslöst så nära inpå mål och trådskaparen har ingen annan att skylla på än sig själv då denna information tydligt framgår av skusanpapper samt från budget och skuldrådgivare och att trådskaparen faktiskt finns på detta forum är det otroligt hur denna information kan ha blåst över huvudet på det här sättet. Nu när alla hårda ord är skrivna önskar jag dig all lycka till i rätten och att du får behålla skusan och DÅ tar hand om den bättre och sätter dig in i dem skyldigheter den innebär. 9000kr / mån är ändå högt satt och du har klarat av att jobba ihop det på 3.5 år i i rad och kämpat. Att falla på något sånt här var väldigt klantigt när informationen är bara en Siri eller ett par knapptryck bort på en smartphone. Jag är ledsen för din skull jag vet vad en skusan innebär. Även dåliga tänder. Been there. Klarat det. Håller tummarna för dig då jag inte har en aning om hur något sånt här klaras av i rätten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KalleSanering, post: 408701, member: 5596"] Riktigt tråkig läsning. Att ha gått med skusan 80% i mål och sedan sumpar det på detta här sättet tyder på nonchalans och otacksamhet över vad denna guldbiljett ut ur skuldträsket innebär. För att denna tråd kan lära någon annan något, är att läsa och lära sig hur det funkar med tandläkare under skusan. Man ber tandläkaren om en offert först och skickar in det till KFM för bedömning och får således loss betalningsfrihet för tandläkarbesök. INTE tvärt om. Även vid arbetslöshet så omprövar man. Och fort! Det är en grov försämring av inkomst och ska direkt rapportera och omprövas. INTE efteråt här heller. Att se trådskaparen försökt pussla ihop detta under 3 månader sedan 3 missade inbetalningar igen utan ens bemöda sig att under ett halvårs sammanlagd tid kontakta KFM är inget annat är ren och skär oförståelse och nonchalans. Och att kasta sin guldbiljett rakt ut i havet. Jag tycker det är ansvarslöst så nära inpå mål och trådskaparen har ingen annan att skylla på än sig själv då denna information tydligt framgår av skusanpapper samt från budget och skuldrådgivare och att trådskaparen faktiskt finns på detta forum är det otroligt hur denna information kan ha blåst över huvudet på det här sättet. Nu när alla hårda ord är skrivna önskar jag dig all lycka till i rätten och att du får behålla skusan och DÅ tar hand om den bättre och sätter dig in i dem skyldigheter den innebär. 9000kr / mån är ändå högt satt och du har klarat av att jobba ihop det på 3.5 år i i rad och kämpat. Att falla på något sånt här var väldigt klantigt när informationen är bara en Siri eller ett par knapptryck bort på en smartphone. Jag är ledsen för din skull jag vet vad en skusan innebär. Även dåliga tänder. Been there. Klarat det. Håller tummarna för dig då jag inte har en aning om hur något sånt här klaras av i rätten. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Upphävd skuldsanering pga bristande betalning
Topp