Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Update och lite annat.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AphexTwin" data-source="post: 482362" data-attributes="member: 4439"><p>Ja var fasen ska man börja. Jag slutade skriva här. Jag har mått för dåligt och blev mest påmind om min situation och hur lite jag kunde göra åt den. Jag ser människor komma vidare i livet här och jag är uppriktigt glad för det, exempelvis [USER=947]@Terry_[/USER] .</p><p></p><p>Själv går det inget bra. Jag är i moment 22. Jag famlar i mörkret fortfarande. Ni som vet vem jag är kommer ju ihåg den massiva elskulden som höll mig el-lös en hel vår och sommar. Jag fick betalt den till slut men allt sånt där tar sån energi från en och allt blir lidande runt omkring en.</p><p></p><p>Nu har jag iaf blivit examinerad från min utbildning (hur det ens gick till). Jag har ju varit fruktansvärt sjuk psykiskt till och från pga allt. Och vid jul fick jag nåt sorts sammanbrott. Fruktansvärt mörk och depressiv (var själv väldigt lång period). </p><p></p><p>Så nu sitter jag återigen i en sån där underbar sits. Ersättningar fördröjs, bostadsbidrag skall handläggas igen för året, nåt är galet här och där, och min ork är slut sedan länge och nu är hyresvärdens tålamod även slut så nu skall kontraktet sägas upp för jag ligger efter. Det skall in en hyra imorgon (vilket inte finns) och stressen över det är överjordisk. Det jag fick denna månaden räcker helt enkelt inte. Så det som man inte trodde kunde bli värre, blev värre. Socialen hänvisar ju till att man tar CSN och då spelar det ingen roll om den fördröjs eller är hälften så mycket som existensminimum.</p><p></p><p>Jag vill egentligen bara ha en normal månad nån gång. Att mina barn skall kunna vara här växelvis. Vilket inte går. Jag har inget här. Jag har inget att komma med. Jag är helt totalt värdelös. Alltså jag är en bra pappa med allt vad det innebär och dom älskar mig till månen men har du inget hemma och antagligen snart inte har lägenhet blir det svårt. All skit tar fokus från det som egentligen skulle vara viktigt. Skaffa ett jobb med lugn och ro i kroppen och ha sina barn hemma. Du har inte möjligheten när varje dag är stress. Varje eviga jäkla dag. Speciellt hoten om uppsägning (detta kommer alltså att ske imorgon).</p><p></p><p>Pallar inte mer känner jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AphexTwin, post: 482362, member: 4439"] Ja var fasen ska man börja. Jag slutade skriva här. Jag har mått för dåligt och blev mest påmind om min situation och hur lite jag kunde göra åt den. Jag ser människor komma vidare i livet här och jag är uppriktigt glad för det, exempelvis [USER=947]@Terry_[/USER] . Själv går det inget bra. Jag är i moment 22. Jag famlar i mörkret fortfarande. Ni som vet vem jag är kommer ju ihåg den massiva elskulden som höll mig el-lös en hel vår och sommar. Jag fick betalt den till slut men allt sånt där tar sån energi från en och allt blir lidande runt omkring en. Nu har jag iaf blivit examinerad från min utbildning (hur det ens gick till). Jag har ju varit fruktansvärt sjuk psykiskt till och från pga allt. Och vid jul fick jag nåt sorts sammanbrott. Fruktansvärt mörk och depressiv (var själv väldigt lång period). Så nu sitter jag återigen i en sån där underbar sits. Ersättningar fördröjs, bostadsbidrag skall handläggas igen för året, nåt är galet här och där, och min ork är slut sedan länge och nu är hyresvärdens tålamod även slut så nu skall kontraktet sägas upp för jag ligger efter. Det skall in en hyra imorgon (vilket inte finns) och stressen över det är överjordisk. Det jag fick denna månaden räcker helt enkelt inte. Så det som man inte trodde kunde bli värre, blev värre. Socialen hänvisar ju till att man tar CSN och då spelar det ingen roll om den fördröjs eller är hälften så mycket som existensminimum. Jag vill egentligen bara ha en normal månad nån gång. Att mina barn skall kunna vara här växelvis. Vilket inte går. Jag har inget här. Jag har inget att komma med. Jag är helt totalt värdelös. Alltså jag är en bra pappa med allt vad det innebär och dom älskar mig till månen men har du inget hemma och antagligen snart inte har lägenhet blir det svårt. All skit tar fokus från det som egentligen skulle vara viktigt. Skaffa ett jobb med lugn och ro i kroppen och ha sina barn hemma. Du har inte möjligheten när varje dag är stress. Varje eviga jäkla dag. Speciellt hoten om uppsägning (detta kommer alltså att ske imorgon). Pallar inte mer känner jag. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Update och lite annat.
Topp