Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Undersökning om skulder och möjligheter (tacksam för svar!)

Hej allihopa!
Jag håller på med en undersökning om olika lösningar för att se möjligheter för folk att ta sig ur skuldfällan.

Jag har några frågor till er här på forumet:
1. Hur mycket skulder skulle du behöva hjälp med att lösa? (Totala summan)
2. Är de hos inkasso/kronofogden?
3. Skulle du kunna tänka er att låna ut en mindre summa mot avkastning? (Liknande P2P)
4. Skulle du kunna tänka dig skriva en fullmakt för din ekonomi under tiden avbetalningen pågår? (Ungefär som lyxfällan)
5. Har du några förslag på vad som skulle kunna förbättras när det kommer till skuldsattas situation och utsatthet?

Vore väldigt tacksam om ni orkade ta er tid att svara på detta!

Hej allihopa!
Jag håller på med en undersökning om olika lösningar för att se möjligheter för folk att ta sig ur skuldfällan.

Jag har några frågor till er här på forumet:
1. Hur mycket skulder skulle du behöva hjälp med att lösa? (Totala summan)
2. Är de hos inkasso/kronofogden?
3. Skulle du kunna tänka er att låna ut en mindre summa mot avkastning? (Liknande P2P)
4. Skulle du kunna tänka dig skriva en fullmakt för din ekonomi under tiden avbetalningen pågår? (Ungefär som lyxfällan)
5. Har du några förslag på vad som skulle kunna förbättras när det kommer till skuldsattas situation och utsatthet?

Vore väldigt tacksam om ni orkade ta er tid att svara på detta!
1. 1,2 miljoner kr
2. Nej
3. Beror på risk, sannolikt nej
4. Beror på vad fullmakten avser och hur länge den är giltig - sannolikt nej om det är 15 år men ja om det är 1 år exempelvis
5. Hårdare kreditprövningar & enbart samlingslån med lösenkrav

4 definitivt nej

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp