Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

UC vid privatleasing

Hej

Jag undrar om någon av er har erfarenhet av bilfinansieringsbolagen & vilken som brukar va minst hårda av aktörerna som använder UC?

Har leasat bil fram till april & tittat på olika alternativ efteråt, ansökte för att leasa en annan ny bil en månad efter jag lämnade tillbaka förra bilen men fick avslag via DnB då de ville ha med medlåntagare. Undrar nu ifall någon av de andra aktörerna är något enklare att få leasing via?

Hej

Jag undrar om någon av er har erfarenhet av bilfinansieringsbolagen & vilken som brukar va minst hårda av aktörerna som använder UC?

Har leasat bil fram till april & tittat på olika alternativ efteråt, ansökte för att leasa en annan ny bil en månad efter jag lämnade tillbaka förra bilen men fick avslag via DnB då de ville ha med medlåntagare. Undrar nu ifall någon av de andra aktörerna är något enklare att få leasing via?
Hej, för info. Har precis privatleasat en bil ifrån Möllerbil (Audi) (dvs. Volkswagenfinans), de tar upplysning ifrån Dun & Bradstreet (tidigare Bisnode).
// Pat

Hej

Vad hade du för förutsättningar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp