Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

UC synliga krediter

Hej,
Jag får inte riktigt ihop det här. På min UC står det att jag har 9st krediter varav 8 är utnyttjade. Men vad jag vet har jag endast 4 stycken som ska vara synliga på UC.
hur går detta ihop? Kan jag på något sätt se vilka dessa krediter är? Förstår inte vad detta är för krediter.

Hej,
Jag får inte riktigt ihop det här. På min UC står det att jag har 9st krediter varav 8 är utnyttjade. Men vad jag vet har jag endast 4 stycken som ska vara synliga på UC.
hur går detta ihop? Kan jag på något sätt se vilka dessa krediter är? Förstår inte vad detta är för krediter.
Vilka har du? Är ju många som syns nu trots att det inte tar uc

Hej,
På kreddy du kan kolla vilka krediter har du .Jag hade 13 stycken krediter och betalade alla utom 1 .Nu syns bara 1 du måste ringa alla som du betalar att du vill avsluta dem.

På kreddy du kan kolla vilka krediter har du .Jag hade 13 stycken krediter och betalade alla utom 1 .Nu syns bara 1 du måste ringa alla som du betalar att du vill avsluta dem.
På kreddy har jag 4, på UC har jag 9. Jag får inte ihop det. Hur kan man se på UC exakt vilka krediter man har?

Fairlo syns inte på UC haft Fairlo och aldrig varit på UC kanske syns nu eller ?
Fairlo syns inte på UC haft Fairlo och aldrig varit på UC kanske syns nu eller ?
De jag vet ska synas är:
Credway
Creditsafe
Ecster
Qliro
Avida

Dessa 5 är jag med på att de syns, frågan är vilka dem andra 4 är. Det är dem jag gärna vill veta vad det är för något.

De jag vet ska synas är:
Credway
Creditsafe
Ecster
Qliro
Avida

Dessa 5 är jag med på att de syns, frågan är vilka dem andra 4 är. Det är dem jag gärna vill veta vad det är för något.
Ferratum syns med (inte för alla dock)
Brixo var med innan men tror att dem försvann men bör kanske kolla så dem gjort det.
Vivus syns väl med va?

Ferratum syns med (inte för alla dock)
Brixo var med innan men tror att dem försvann men bör kanske kolla så dem gjort det.
Vivus syns väl med va?
Ferratum har alltid synts för mig. Nu plötsligt är det borta, lika så med vivus.
brixo är en ny aktör för mig, dem har jag inte koll på men förstod det som att det ej skulle synas.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp