Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Uc score höjt.

Hej.

jag har skrivit innan om att jag behöver ett samlingslån. Till klarna och ett idiot lån på lumify.

återigen har jag inga lån eller krediter som syns på uc förutom CSN.

jag har 58% i score? Årsinkomst 330000 2023.

jag såg att jag har tyvärr 25 förfrågningar. Hur kan jag öka mina chanser för lån.
jag ska inte ta en enda mer uc eller använda låneförmedlare tills juli 2024.

hur kan den ha ökat från 17% till 58% sen i mars?

När är förfrågningarna registrerade? Har du tagit många på kort tid så kan betyget öka.

Sen den 29:e tills idag har det ökat från 17 till 58 på fem förfrågningar men förfrågningarna är utan summa det är bara låneförmedlare

Jag förstår. Du har inte fått en betalningsanmärkning då?

5 förfrågning på en månad är mycket (för UC).

5 förfrågning på en månad är mycket (för UC).
Okej så i teorin. Om jag nu har som mål att hålla det kallt och sitta lugnt i båten. Och inte köra mer förfrågningar. Så sjunker min uc inom 5/6 månader. Lånet jag har kan jag betala lägsta summan på om det är det som krävs för att ej bli märkt. Helst hade jag velat stryka skit lånet men ja så får det vara.

Okej så i teorin. Om jag nu har som mål att hålla det kallt och sitta lugnt i båten. Och inte köra mer förfrågningar. Så sjunker min uc inom 5/6 månader. Lånet jag har kan jag betala lägsta summan på om det är det som krävs för att ej bli märkt. Helst hade jag velat stryka skit lånet men ja så får det vara.
Du kan pausa klarna fakturan i 30 dagar om du har svårt att betala den.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp