Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

UC kreditkorten utan kort

Hej. Jag har bara ett meastrokort men skulle så gärna vilja följa mitt UC score och anta utmaningar. Jag har ingen i min närhet som kan hjälpa mig då jag skäms väldigt mycket för min ekonomiska situation och inte berättat för någon. Finns det någon som har något tips på hur jag ska kunna skaffa det i alla fall? De 49 kr i månaden det kostar är inga problem, utan just betalningssättet. Får inte ha ett visa eller Mastercard kan jag tillägga.

Hej. Jag har bara ett meastrokort men skulle så gärna vilja följa mitt UC score och anta utmaningar. Jag har ingen i min närhet som kan hjälpa mig då jag skäms väldigt mycket för min ekonomiska situation och inte berättat för någon. Finns det någon som har något tips på hur jag ska kunna skaffa det i alla fall? De 49 kr i månaden det kostar är inga problem, utan just betalningssättet. Får inte ha ett visa eller Mastercard kan jag tillägga.
Kolla scoren på Kreddy! Vill du ha tips på hur du förbättrar betyget är det bättre att fråga här på forumet än att anta utmaningar. Skulle tro att det är effektivare och gratis!

Säger som biggen... ladda ner appen Kreddy som är gratis. där kan du se ditt kreditbetyg. Appen eller snarare kreditbetygen uppdateras en gång i månaden precis som Uc gör så där kan du följa ditt betyg utan att betala för det.

Du behöver inte skämmas för din ekonomiska situation, men att man känner skam är ett tecken på att det är något man vill förändra, att få något ogjort kan vi inte göra men vi kan göra upp en plan för hur vi vill ha det från och med just nu och jobba efter den planen.

Just i det här forumet kämpar vi alla på med olika ekonomiska besvärligheter så vill du skriva av dig är du välkommen att göra det. Vi dömer inte utan vi peppar varandra :)
Önskar dig en fin dag :)

Man kan väl ta det på faktura också?

Hej paula, läste din tråd nu, jag kan tillägga lite, står att du ej får ha visa/mastecard?...

Detta stämmer ej då jag har varit hos kfm i många år, de finns en mank som godkänner visa:)

Marginalen bank, då måste du iof öppna ett konto, men de kan väl inte va svårt... de går göra via marginalen.se

Mvh Henke

Varför kan man inte betala med Maestro? När jag hade Maestro för typ 15 år sedan så kunde man betala på nätet med det utan problem. Har utvecklingen gått bakåt? Annars är det väl inte så svårt att skaffa ett vanligt Mastercard eller Visa. Köp ett på Pressbyrån i värsta fall...

Hej, skaffa ett PFC kort genom deras app som du laddar ned. Det kortet fungerar som vilket mastercard som helst men du fyller på det med swish från ditt vanliga bankkonto. Kostar inget att ha heller :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp