Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Två lån, på 250 000 kr olika aktörer en UC möjligt?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="2pac" data-source="post: 220790" data-attributes="member: 3711"><p>Jag gjorde så men var ej i våras utan nu i början på Augusti, minns nu inte helt exakt vad jag gjorde men det var annorlunda.</p><p></p><p>Först och främst skulle jag enbart samla lån. Jag sökte genom Lendo och accepterade inget erbjudande initialt utan ringde mina befintliga kreditgivare för att sänka räntan endast. Fick räntan sänkt och en dag senare ringde Collector mig och sa att de kunde höja mitt lån (för att lösa skulder) om jag ville. Jag sa att jag skulle fundera på saken, minns inte om jag hade gått vidare med <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/37" target="_blank">Ikano</a> då redan eller inte. Tror jag hade det, så jag förklarade att jag hade gått vidare med Ikano genom Lendo men ännu inte hade signerat lånepapperna. Ikano nekade mig och jag körde Forex istället.</p><p></p><p>Accepterade Forex och när de var beviljat så gick jag vidare Collector. Om jag förstod det rätt kunde jag ändå inte gått vidare med det erbjudandet som fanns på Lendo för Collector då räntan var högre än vad vi kommit överens om. Erbjudandena på Lendo kommer automatiskt för de flesta så de gick inte att ändra utan de var tvungna att lägga upp det separat på sin sida typ.</p><p></p><p>Hela beloppet från både Forex och Collector användes till att samla lån precis som jag angav. Ljög aldrig under mina samtal med någon av dom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="2pac, post: 220790, member: 3711"] Jag gjorde så men var ej i våras utan nu i början på Augusti, minns nu inte helt exakt vad jag gjorde men det var annorlunda. Först och främst skulle jag enbart samla lån. Jag sökte genom Lendo och accepterade inget erbjudande initialt utan ringde mina befintliga kreditgivare för att sänka räntan endast. Fick räntan sänkt och en dag senare ringde Collector mig och sa att de kunde höja mitt lån (för att lösa skulder) om jag ville. Jag sa att jag skulle fundera på saken, minns inte om jag hade gått vidare med [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/37"]Ikano[/URL] då redan eller inte. Tror jag hade det, så jag förklarade att jag hade gått vidare med Ikano genom Lendo men ännu inte hade signerat lånepapperna. Ikano nekade mig och jag körde Forex istället. Accepterade Forex och när de var beviljat så gick jag vidare Collector. Om jag förstod det rätt kunde jag ändå inte gått vidare med det erbjudandet som fanns på Lendo för Collector då räntan var högre än vad vi kommit överens om. Erbjudandena på Lendo kommer automatiskt för de flesta så de gick inte att ändra utan de var tvungna att lägga upp det separat på sin sida typ. Hela beloppet från både Forex och Collector användes till att samla lån precis som jag angav. Ljög aldrig under mina samtal med någon av dom. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Två lån, på 250 000 kr olika aktörer en UC möjligt?
Topp