Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Trustbuddy kraschat
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="forummarna" data-source="post: 29744" data-attributes="member: 586"><p>Det här är ett forum. Här delar man med sig av sina erfarenheter. Gå igenom några sidor så kommer du ganska snabbt inse att ganska många har ekonomiska bekymmer. Många blir och är så desperata att de inte bryr sig om vad som står i avtalet.....iaf inte förrän lånet ska betalas. Det är då chocken kommer. Personligen vill jag att alla sidor som erbjuder snabblån förbjuds. Det tar lång tid att återhämta sig från det här beroendet. När man väl vaknar är det nog inte bara ekonomin man fått kraschad. </p><p></p><p><a href="http://www.xn--lnforum-exa.se/besok/13" target="_blank">Trustbuddy</a> bryr sig inte om sina kunder. Om man hade gjort det hade man inte lagt på en summa på 970 kr automatiskt för varje lån som överförs till VKC.</p><p></p><p>De som vägrar låna ut igen efter att man misslyckats betala förra lånet i tid. De som erbjuder en avbetalningsplan utan att slänga på en massa avgifter. Det är dessa aktörer som ska respekteras. Inte företag som <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/1" target="_blank">Vivus</a>, som kräver att ärendet går till rätten innan en avbetalningsplan kommer på tal. </p><p></p><p>Man kan inte förbjuda allt. Det är bara att inse det. Men en stor del av personerna som lånar från dessa sidor sitter djupt i skiten. Det här påverkar tyvärr alla i deras omgivning. Då kan man inte vara så egoistisk att man drar till med "alla får skylla sig själv, de visste vad som tecknades..."</p><p></p><p>Jag har haft mina sömnlösa nätter. Dessa önskar jag inte ens mina värsta fiender.</p><p></p><p>Jag hoppas ni som befinner er i lånelabyrinten tar er ur den någon gång. Själv försöker jag fortfarande.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="forummarna, post: 29744, member: 586"] Det här är ett forum. Här delar man med sig av sina erfarenheter. Gå igenom några sidor så kommer du ganska snabbt inse att ganska många har ekonomiska bekymmer. Många blir och är så desperata att de inte bryr sig om vad som står i avtalet.....iaf inte förrän lånet ska betalas. Det är då chocken kommer. Personligen vill jag att alla sidor som erbjuder snabblån förbjuds. Det tar lång tid att återhämta sig från det här beroendet. När man väl vaknar är det nog inte bara ekonomin man fått kraschad. [URL="http://www.xn--lnforum-exa.se/besok/13"]Trustbuddy[/URL] bryr sig inte om sina kunder. Om man hade gjort det hade man inte lagt på en summa på 970 kr automatiskt för varje lån som överförs till VKC. De som vägrar låna ut igen efter att man misslyckats betala förra lånet i tid. De som erbjuder en avbetalningsplan utan att slänga på en massa avgifter. Det är dessa aktörer som ska respekteras. Inte företag som [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/1"]Vivus[/URL], som kräver att ärendet går till rätten innan en avbetalningsplan kommer på tal. Man kan inte förbjuda allt. Det är bara att inse det. Men en stor del av personerna som lånar från dessa sidor sitter djupt i skiten. Det här påverkar tyvärr alla i deras omgivning. Då kan man inte vara så egoistisk att man drar till med "alla får skylla sig själv, de visste vad som tecknades..." Jag har haft mina sömnlösa nätter. Dessa önskar jag inte ens mina värsta fiender. Jag hoppas ni som befinner er i lånelabyrinten tar er ur den någon gång. Själv försöker jag fortfarande. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Trustbuddy kraschat
Topp