Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Trustbuddy - Erbjudande om nytt lån...

Hej!
Jag har två lån på Trustbuddy, ett på 3000 kronor och ett på 2000 kronor. För ett par dagar sedan fick jag ett sms från Trustbuddy att de hade uppdaterat min kreditscore och att jag skulle ansöka NU om nytt lån.
Men i deras villkor står tydligt och klart att man kan ha flera lån, dock max på totalt 5000 kronor.
Idag fredag fick jag ett nytt sms från dem där det stod "Hej! Har du ont om pengar just nu? Låna idag och betala tillbaka när lönen kommer fredagen den 24 februari utan avgift!"

Jag antar att detta är ett sms som alla får men någon som vet om man kan ha fler än två lån hos Trustbuddy samtidigt och om man kan ha lån på mer än 5000 kronor tillsammans? Mina två lån är ju på 5000 tillsammans.
Någon som vet? Jag ska även skriva till deras kundtjänst och fråga men tänkte även fråga här ifall någon vet.

Hej. Då och då har dom kampanj att man får låna upp till 10000kr Jag kämpar själv med 4!! lån hos dom..

Hej.

Det glädjer oss att se att ni har uppmärksammat vår tjänst.

De sms som du fått är utskick som går ut till alla våra kunder för att informera. Dessa sms är inte kopplade till någon kampanj.

Vi har en maxkredit på 5000 kr per kund, du kan ha flera lån men totalbeloppet på alla lån får inte överskrida 5000 kr.

Det stämmer som "Gäst" har svarat att vi då och då har kampanjer där vi erbjuder kunder möjligheten att låna upp till 2 x 5000 kr. Du som redan har två lån på 2000 och 3000 kr kan då ansökan om ett lån på 5000 kr eller flera lån som uppgår till totalt 5000 kr.

Jag hoppas detta besvarat dina frågor på ett tillfredsställande sätt.

Har du fler frågor får du gärna ställa dem här, på vår facebooksida http://www.facebook.com/TrustBuddy eller höra av dig till vår support på support@trustbuddy.com

Mvh
TrustBuddy

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp