Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tror ni jag kommer få bud ?

Tror ni jag kommer få bud 150-200k ?

Inkomst 260.000 cirka
Synlig inkomst uc 239.000
underskott 17.000

synliga lån ut 250,000

Förfrågningar 4 st betyg 6.30%

Nu var det iofs en höjning jag fick på mitt Remember-lån men jag fick ju utökning hos dom via Lendo på 295K för några veckor sedan med sämre betyg, 12ff och ungefär samma % skuldsättning. Jag lär dock poängtera att de andra buden jag fick var Nystarsfinans och sen mindre belopp (50K) från två andra aktörer.

Inte omöjligt.

Ok tack men är orolig , finns de banker som avslår om man har över 4% risk eftersom man då övergår till mindre bra

Ok tack men är orolig , finns de banker som avslår om man har över 4% risk eftersom man då övergår till mindre bra
Såna banker finns absolut, dock som Dukemo säger så går det, antagligen med högre ränta dock

Ja du kommer få bud.

Sökte 300 endast fått 95 från Santander och 85 Lendify , fan borde väntat och fixat till kredit betyget till under 4 allafall

14.95 % ja jag får väl ta det de står att inväntar svar från Swedbank och nordax men dom har aldrig svarat tidigare och har dålig bisnode som nordax också tar ! Men men man får va nöjd med de lilla

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp