Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Tro det eller ej.. men jag har hamnat i skiten (igen)
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jägob Lögoinen" data-source="post: 462958" data-attributes="member: 4905"><p>Lätt för mig att säga kanske även om jag också kämpat dagligen med skulder, att bli skuldfri, spelberoende osv i 9 år så har jag inte samma situation som du..</p><p></p><p>Men…det låter inte alls kul, men jag tror inte alls det är kört för dig. Livet är bara kört om man faktiskt bestämmer sig för det. Har du en gång tagit dig till målet som du ju verkade ha gjort tror jag absolut att det inte är omöjligt att göra det igen!</p><p></p><p>Men uppförsbacken dit är brant, kanske brantare än någonsin? Det vet nog bara du.</p><p>Det allra sämsta du kan göra är att ge upp, tro mig. Det kommer inte bli bättre, mer befriande eller någonting utan bara bli värre.</p><p>Ger du upp helt kanske du aldrig igen kan/orkar hitta ett nytt jobb, blir av med boende, socialt med mera (förvisso vet jag inte hur det ser ut för dig där på den fronten men du fattar).</p><p>Ingenting att skämmas för, men nu startar en process att hitta vägen tillbaka till ljuset igen, fastna inte i skiten nu ännu mer.</p><p>Du grejar det här ska du se. Viktigaste och första steget kanske är att gå och prata med någon psykolog eller liknande. Det kan då mycket väl lätta för dig och på så vis kanske du orkar ta dig upp på hästen lättare igen.</p><p>Kämpa!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jägob Lögoinen, post: 462958, member: 4905"] Lätt för mig att säga kanske även om jag också kämpat dagligen med skulder, att bli skuldfri, spelberoende osv i 9 år så har jag inte samma situation som du.. Men…det låter inte alls kul, men jag tror inte alls det är kört för dig. Livet är bara kört om man faktiskt bestämmer sig för det. Har du en gång tagit dig till målet som du ju verkade ha gjort tror jag absolut att det inte är omöjligt att göra det igen! Men uppförsbacken dit är brant, kanske brantare än någonsin? Det vet nog bara du. Det allra sämsta du kan göra är att ge upp, tro mig. Det kommer inte bli bättre, mer befriande eller någonting utan bara bli värre. Ger du upp helt kanske du aldrig igen kan/orkar hitta ett nytt jobb, blir av med boende, socialt med mera (förvisso vet jag inte hur det ser ut för dig där på den fronten men du fattar). Ingenting att skämmas för, men nu startar en process att hitta vägen tillbaka till ljuset igen, fastna inte i skiten nu ännu mer. Du grejar det här ska du se. Viktigaste och första steget kanske är att gå och prata med någon psykolog eller liknande. Det kan då mycket väl lätta för dig och på så vis kanske du orkar ta dig upp på hästen lättare igen. Kämpa! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Tro det eller ej.. men jag har hamnat i skiten (igen)
Topp