Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Hej hej.

Jag har varit i en tvist angående en lägenhet och fick tyvärr en treskedom förra veckan pågrund av att jag var slarvig och inte läste igenom delgivingen korrekt.

Jag ansökte om återvinning och målet ska tas upp nu igen i juli! Denna gången har jag läst på och skickat in rätt saker.

nu till frågan.
Jag har redan fått en betalningsanmärkning som syns i ut uc trots att jag fick rätt till återvinning i målet. Kommer den inte tas bort? Oavsett vad utfallet blir på rättegången.
Förstår mig inte på detta

En tredskodom ligger kvar som anmärkning även om den återvinns. Trist men sant. Fick själv en där tingsrätten till o med medgav att de gjort fel (jag hade mailat svar i tid men de hade missat i sin hantering) Den återvanns men jag dras fortfarande med min anmärkning.

En tredskodom ligger kvar som anmärkning även om den återvinns. Trist men sant. Fick själv en där tingsrätten till o med medgav att de gjort fel (jag hade mailat svar i tid men de hade missat i sin hantering) Den återvanns men jag dras fortfarande med min anmärkning.
Tack för svar!
Så då är den kvar tills 2027 då alltså.
Detta är helt mitt fel och jag får stå för det. Blev precis av med mina andra anmärkningar för 1 år sen. Jaja. Så får det vara

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp