Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tredje ansökan nu men utan något hopp

Idag kommer jag skicka in min tredje ansökan men jag har null hopp att det kommer blir någt.

Första ansökan 2022
Andra ansökan 2023

Har idag 1.2 milljoner i skulder hoss Kronofogden avgrund av tidigare spelmissbruk. Slutat spela i januari 2022 och har sedan dess aldrig spelat och kommer aldrig göra det igen. Detta kapitl i livet är över.

Jag antar att det finns null chans att får en sanering när man är arbetssökande eller hur?

Önskar alla här i forumet en bra dag.

Senast ändrad:
Tråkigt att höra.
Varför fick du avslag, motivering?
Hur gammal är du?

Ge inte upp säger jag! Känt som dig men har nu inledande efter fjärde ansökan och överklagade av avslag först på den men tingsrätten gick på min linje.
Har du möjlighet att få ett jobb eller utbilda dig inom nåt du säkert vet att du får jobb inom?
Finns trots allt de som fått skuldsanering trots arbetslöshet....Sen är det givetvis bättre för dig att ha en heltidsjobb...
Lycka till och försök att inte ge upp!

Tråkigt att höra.
Varför fick du avslag, motivering?
Hur gammal är du?
Första gången avgrund av att skulder var för färska. Andra gången var det att jag var arbetssökande vilken jag är fortfarande.

Jag är 48 år gammal

Ge inte upp säger jag! Känt som dig men har nu inledande efter fjärde ansökan och överklagade av avslag först på den men tingsrätten gick på min linje.
Har du möjlighet att få ett jobb eller utbilda dig inom nåt du säkert vet att du får jobb inom?
Finns trots allt de som fått skuldsanering trots arbetslöshet....Sen är det givetvis bättre för dig att ha en heltidsjobb...
Lycka till och försök att inte ge upp!
Tack för svaret, självklart klart behöver jag en heltidsjobb men lyckades inte tills nu

Varför skickar man in om man inte tror på det själv ens?
Om allt annat är lika sedan din förra ansökan så lär det nog rendera i avslag på nytt.

Varför skickar man in om man inte tror på det själv ens?
Om allt annat är lika sedan din förra ansökan så lär det nog rendera i avslag på nytt.
För att det är olika handläggare varje gång och de bedömer skäligheten och vad som anses vara ett nytt lån olika.
Där den ena avslår kan någon annan godkänna.

Fråga fem handläggare på skuldsaneringen när ett lån slutar vara nytt så lär du få fem olika svar.

För att det är olika handläggare varje gång och de bedömer skäligheten och vad som anses vara ett nytt lån olika.
Där den ena avslår kan någon annan godkänna.

Fråga fem handläggare på skuldsaneringen när ett lån slutar vara nytt så lär du få fem olika svar.
Det är så en perfekt svar till Mr.Lasseman. Tack så mycket Fiskmås

Senast ändrad:
Jag hänger inte med, ansökan om vadå?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp