Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Trött utbrända av den ekonomiska situation
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lize" data-source="post: 77694" data-attributes="member: 1435"><p>Om jag vore som du så skulle jag släppa allt och behålla skatteåterbäring och bonus som en framtida buffert (dock får du ha pengarna på annat ställe än ditt konto, där kan de bli utmätta), det hjälper varken till eller ifrån med skulderna om man har många till orimlig ränta. När jag väl bestämt mej så kände jag mej ganska lugn, inget kunde vara värre än den lånekarusell man befinner sej i, och på den punkten fick jag rätt. Jag har bara en mobil och den är genom jobbet, sedan tidigare har jag policy att aldrig svara på nummer som inte finns i min adressbok (får många skumma jobbsamtal från säljare) så det var inget konstigt med det. Kollade upp vilka nummer som ringt och blockerade de telefonnumren. De som mejlade svarade jag att jag har släppt allt till KFM. Tyckte nog att det inte var så illa som jag föreställt mej, nu är jag inte "jagad" alls. Visst blev det mycket brev, både från inkasso, och KFM men jag tog itu med dem och sorterade in allt i en pärm så att jag fick ordning och reda, numera får jag nästan ingen post alls, så det var heller inte så farligt eftersom det bara var under en period. Är man inne i lånekarusellen så kommer det massor av brev hela tiden...</p><p>Visst är det förnedrande med löneutmätning, jag har en chefsposition med hög lön, men det var bara att bita i det sura äpplet och prata med vår VD och lönekontoret (gjorde det innan de fick brev). Det var inte så illa som jag trodde, jag gick aldrig in på detaljer varför jag hamnat hos KFM mer än att jag inte har någon form av missbruk. Jag har alltid skött mej och presterar mycket gott på arbetet, har företagskort med obegränsad kredit, som jag aldrig någonsin använt för privat bruk och det har jag fått behålla. Tänk på att det är fler än man tror som hamnar hos KFM och från alla samhällsgrupper.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lize, post: 77694, member: 1435"] Om jag vore som du så skulle jag släppa allt och behålla skatteåterbäring och bonus som en framtida buffert (dock får du ha pengarna på annat ställe än ditt konto, där kan de bli utmätta), det hjälper varken till eller ifrån med skulderna om man har många till orimlig ränta. När jag väl bestämt mej så kände jag mej ganska lugn, inget kunde vara värre än den lånekarusell man befinner sej i, och på den punkten fick jag rätt. Jag har bara en mobil och den är genom jobbet, sedan tidigare har jag policy att aldrig svara på nummer som inte finns i min adressbok (får många skumma jobbsamtal från säljare) så det var inget konstigt med det. Kollade upp vilka nummer som ringt och blockerade de telefonnumren. De som mejlade svarade jag att jag har släppt allt till KFM. Tyckte nog att det inte var så illa som jag föreställt mej, nu är jag inte "jagad" alls. Visst blev det mycket brev, både från inkasso, och KFM men jag tog itu med dem och sorterade in allt i en pärm så att jag fick ordning och reda, numera får jag nästan ingen post alls, så det var heller inte så farligt eftersom det bara var under en period. Är man inne i lånekarusellen så kommer det massor av brev hela tiden... Visst är det förnedrande med löneutmätning, jag har en chefsposition med hög lön, men det var bara att bita i det sura äpplet och prata med vår VD och lönekontoret (gjorde det innan de fick brev). Det var inte så illa som jag trodde, jag gick aldrig in på detaljer varför jag hamnat hos KFM mer än att jag inte har någon form av missbruk. Jag har alltid skött mej och presterar mycket gott på arbetet, har företagskort med obegränsad kredit, som jag aldrig någonsin använt för privat bruk och det har jag fått behålla. Tänk på att det är fler än man tror som hamnar hos KFM och från alla samhällsgrupper. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Trött utbrända av den ekonomiska situation
Topp