Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Tråden om ARS enterprise AB
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rosé" data-source="post: 321199" data-attributes="member: 5195"><p>När kfm ska fastställa en skuld har man ju två alternativ, antingen godtar man eller så bestrider man. Väljer man det senare alternativet skickas skulden väl till tingsrätten för att reda ut vem som talar sanning. Dock förstår jag dig om man kanske inte gör det när det gäller skuldsanering. Och då väljer jag att denna tvistiga fordran inte ska ingå i skuldsaneringen. Förlorar jag tvisten får jag betala det helt enkelt vid sidan av skuldsanering. </p><p>jag har dock svårt att tro att jag skulle förlora den tvisten, Man kan inte kräva folk på pengar utan motprestation. Även om det skulle finnas något avtal där jag råkat ha gjort en låneansökan med avslag och nu tycker han att jag ska betala honom för det så bestrider jag ett sådant avtal med hjälp av antingen 31 eller 33 paragraf AvtL eller 36 paragraf AvtL .</p><p>Jag förstår inte varför du inte får ihop det. </p><p>jag har blivit beviljad skuldsanering, mina 20 borgenärer har godtagit det, någon random individ som inte har någon fastställd fordran på mig har skickat till tingsrätten om att han ska också få ta del av kakan. Tingsrätten frågar mig om jag är skyldig personen pengar och jag bestrider det. Tingsrätten skickat till idioten att kom med bevis och idioten uteblir. Vad är det som är svårt att förstå för dig? Hans påstående borde väl bara ignoreras och skuldsanering ska få laga kraft precis som det annars hade blivit om idioten inte hade överklagat det. </p><p>i min värd låter det som 2+2 lika med 4 </p><p>Jag kommer dessutom polis anmäla idiotien för försök till grov bedrägeri så fort tingsrätten har dömt till min fördel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rosé, post: 321199, member: 5195"] När kfm ska fastställa en skuld har man ju två alternativ, antingen godtar man eller så bestrider man. Väljer man det senare alternativet skickas skulden väl till tingsrätten för att reda ut vem som talar sanning. Dock förstår jag dig om man kanske inte gör det när det gäller skuldsanering. Och då väljer jag att denna tvistiga fordran inte ska ingå i skuldsaneringen. Förlorar jag tvisten får jag betala det helt enkelt vid sidan av skuldsanering. jag har dock svårt att tro att jag skulle förlora den tvisten, Man kan inte kräva folk på pengar utan motprestation. Även om det skulle finnas något avtal där jag råkat ha gjort en låneansökan med avslag och nu tycker han att jag ska betala honom för det så bestrider jag ett sådant avtal med hjälp av antingen 31 eller 33 paragraf AvtL eller 36 paragraf AvtL . Jag förstår inte varför du inte får ihop det. jag har blivit beviljad skuldsanering, mina 20 borgenärer har godtagit det, någon random individ som inte har någon fastställd fordran på mig har skickat till tingsrätten om att han ska också få ta del av kakan. Tingsrätten frågar mig om jag är skyldig personen pengar och jag bestrider det. Tingsrätten skickat till idioten att kom med bevis och idioten uteblir. Vad är det som är svårt att förstå för dig? Hans påstående borde väl bara ignoreras och skuldsanering ska få laga kraft precis som det annars hade blivit om idioten inte hade överklagat det. i min värd låter det som 2+2 lika med 4 Jag kommer dessutom polis anmäla idiotien för försök till grov bedrägeri så fort tingsrätten har dömt till min fördel. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Tråden om ARS enterprise AB
Topp