Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Tråd angående utmätning av tillgångar
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lasseman" data-source="post: 331215" data-attributes="member: 2631"><p>Det händer ju emellanåt att KFM begär att Polisen ska följa med när man ska till/in hos någon. </p><p>I de flesta fall går det lugnt till, i många fall är ingen där när man kommer dit. Någon gång har en handfull poliser fått bära ut folk, någon gång har har det hittats saker som inneburit att Polisen fått eget ärende att jobba med. </p><p>För någon vecka sedan hade jag ett ärende där vi bedömde att det var läge att begära biträde, vi var också fler än det normala 2 från KFM trots chefens protester.</p><p>Tydligen var Polisen ganska intresserad av att få gå in där..</p><p>Det är första och man kanske kan hoppas enda gången vi fick samlas på brytpunkt några kilometer ifrån och polisens insatschef tvingade på oss från KFM skyddsvästar.</p><p>Det blev inte jättelugnt, polisen hade laddat upp ganska mycket, antar dom hade räknat med att det skulle kunna gå dåligt. Jag hade fullt upp att sköta förrättningen, men jag tror det var tiotalet poliser som gick fram, dessutom fanns det tydligen fler bilar som hovrade i närheten, för det gick på några minuter så fanns det flera ytterligare bilar som kunde börja köra iväg folket dom grep. </p><p></p><p>Vi lyckades genomföra det vi hade att göra till slut i alla fall, men blev lite extrajobb att försöka delge olika beslut då flera fick åka polisbil från platsen..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lasseman, post: 331215, member: 2631"] Det händer ju emellanåt att KFM begär att Polisen ska följa med när man ska till/in hos någon. I de flesta fall går det lugnt till, i många fall är ingen där när man kommer dit. Någon gång har en handfull poliser fått bära ut folk, någon gång har har det hittats saker som inneburit att Polisen fått eget ärende att jobba med. För någon vecka sedan hade jag ett ärende där vi bedömde att det var läge att begära biträde, vi var också fler än det normala 2 från KFM trots chefens protester. Tydligen var Polisen ganska intresserad av att få gå in där.. Det är första och man kanske kan hoppas enda gången vi fick samlas på brytpunkt några kilometer ifrån och polisens insatschef tvingade på oss från KFM skyddsvästar. Det blev inte jättelugnt, polisen hade laddat upp ganska mycket, antar dom hade räknat med att det skulle kunna gå dåligt. Jag hade fullt upp att sköta förrättningen, men jag tror det var tiotalet poliser som gick fram, dessutom fanns det tydligen fler bilar som hovrade i närheten, för det gick på några minuter så fanns det flera ytterligare bilar som kunde börja köra iväg folket dom grep. Vi lyckades genomföra det vi hade att göra till slut i alla fall, men blev lite extrajobb att försöka delge olika beslut då flera fick åka polisbil från platsen.. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Tråd angående utmätning av tillgångar
Topp