Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tog bara 3 veckor sen jag släppte allt...så kom inkassokrav via kivra

Trodde inte det skulle gå så snabbt.
Det är från Norion Bank inkasso- gäller 2 skulder hos Collector som jag ligger efter med 3 veckor (alltså..har betalat i tid i flera år innan jag nu inte kunnat betala för alla besparingar är slut ).
På första faktura har de lagt ränta på ca 180%
Andra faktura har de lagt ränta på ca 900%-är detta ens lagligt?!
Det är inte så att man blir pushad att försöka hitta någon lösning...kände istället: FUCK IT!!! Lyckas jag få fram några pengar, är dessa två lån de sista jag tänker betala in till. Har sålt alla mina tillgångar för att kunan betala mina skulder varje månad- men nu är pengarna slut. Äger ingenting de kan ta ifrån mig heller. Inkomsten är minimal på grund av arbetslöshet och har sökt skuldsanering.

Trodde inte det skulle gå så snabbt.
Det är från Norion Bank inkasso- gäller 2 skulder hos Collector som jag ligger efter med 3 veckor (alltså..har betalat i tid i flera år innan jag nu inte kunnat betala för alla besparingar är slut ).
På första faktura har de lagt ränta på ca 180%
Andra faktura har de lagt ränta på ca 900%-är detta ens lagligt?!
Det är inte så att man blir pushad att försöka hitta någon lösning...kände istället: FUCK IT!!! Lyckas jag få fram några pengar, är dessa två lån de sista jag tänker betala in till. Har sålt alla mina tillgångar för att kunan betala mina skulder varje månad- men nu är pengarna slut. Äger ingenting de kan ta ifrån mig heller. Inkomsten är minimal på grund av arbetslöshet och har sökt skuldsanering.

Men allvarligt !! jag har också Collector och kommer släppa det lånet nu i december .
menar du att dom skickar till inkasso efter 3 veckor ?? Har du inte ens fått påminnelse ?

Men allvarligt !! jag har också Collector och kommer släppa det lånet nu i december .
menar du att dom skickar till inkasso efter 3 veckor ?? Har du inte ens fått påminnelse ?
Vi var sena med Collector lån och efter 2 veckor skickade dom till Inkasso att vi måste betala in faktura inom en vecka.

De har ringt som tokar. Jag har inte svarat, finns inget att prata om. Jag kan inte betala och jag VET att jag inte har betalat fakturan, så det behöver de inte ringa och berätta för mig om...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp