8
88:an
Gäst
Poäng: 0
Hallådär!
Söker lite tips och hjälp inför tiden då mitt historiska utmätningsförsök försvinner om cirka 1 vecka.
Idag har jag 12% i UC risk. För 3 dagar sedan var den 18% så det har verkligen gått nedåt senaste tiden utan att något nämnvärt hänt förutom att det närmar sig dagen då utmätningsförsöket försvinner.
Basfakta:
UC 12%
Anmärkningar: Utmätningsförsök försvinner nästa vecka, sen har jag en anmärkning kvar som försvinner i början av nästa år.
Inkomst: Strax under 350.000kr
Underskott av kapital: Strax under 5.000kr
Förfrågningar: 13 där 5st är Lendo, 3st är Brixo, Freedom Finance, DNB och något abbonemang. Var desperat förut därav massa förfrågningar.
Synliga UC krediter: Euroloan, 5.000kr endast där allt är utnyttjat.
Information:
De flesta av mina förfrågningar försvinner under Mars/April 2019 och mitt mål då är att söka ett lån på 250.000kr till en bra ränta hos t.ex marginalen eller likvärdig bank.
Tills dess önskar jag söka Balanzia på 150.000kr för att bland annat köpa en bil och samla lite småsaker samt använda som buffert fram till våren.
Tror ni att jag kan få ett lån hos Balanzia med mina förutsättningar?
Jag kommer att söka där så fort utmätningsförsöket är borta om 1 vecka.
Vilken ränta tror ni ungefär jag kan få?
Bör jag betala bort Euroloan innan jag ansöker för att få bättre ränta?
Söker lite tips och hjälp inför tiden då mitt historiska utmätningsförsök försvinner om cirka 1 vecka.
Idag har jag 12% i UC risk. För 3 dagar sedan var den 18% så det har verkligen gått nedåt senaste tiden utan att något nämnvärt hänt förutom att det närmar sig dagen då utmätningsförsöket försvinner.
Basfakta:
UC 12%
Anmärkningar: Utmätningsförsök försvinner nästa vecka, sen har jag en anmärkning kvar som försvinner i början av nästa år.
Inkomst: Strax under 350.000kr
Underskott av kapital: Strax under 5.000kr
Förfrågningar: 13 där 5st är Lendo, 3st är Brixo, Freedom Finance, DNB och något abbonemang. Var desperat förut därav massa förfrågningar.
Synliga UC krediter: Euroloan, 5.000kr endast där allt är utnyttjat.
Information:
De flesta av mina förfrågningar försvinner under Mars/April 2019 och mitt mål då är att söka ett lån på 250.000kr till en bra ränta hos t.ex marginalen eller likvärdig bank.
Tills dess önskar jag söka Balanzia på 150.000kr för att bland annat köpa en bil och samla lite småsaker samt använda som buffert fram till våren.
Tror ni att jag kan få ett lån hos Balanzia med mina förutsättningar?
Jag kommer att söka där så fort utmätningsförsöket är borta om 1 vecka.
Vilken ränta tror ni ungefär jag kan få?
Bör jag betala bort Euroloan innan jag ansöker för att få bättre ränta?