Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tips på att sänka räntan

Hej!

Har nu mailat alla mina banker och fått svar.
Skrev att jag har lån och betalar räntan x% och fått erbjudandet x% hos annan bank men vill gärna stanna kvar om de sänker räntan något. (Har inte fått något annat erbjudande det är bara påhittat av mig).

Samtliga 5 banker sänkte direkt med 2-5%!

Så se till att maila samtliga där ni har lån! I detta fallet Banknorweigen, Remember, Wasa kredit, Collector.

Hej!

Skrev att jag har lån och betalar räntan x% och fått erbjudandet x% hos annan bank men vill gärna stanna kvar om de sänker räntan något. (Har inte fått något annat erbjudande det är bara påhittat av mig).

Så se till att maila samtliga där ni har lån! I detta fallet Banknorweigen, Remember, Wasa kredit, Collector.
Hej,

Finns det risk att banken kan ta en kreditupplysning i samband med detta?

Hej!

Hur mycket har du på Collector och innan respektive efter i ränta?

Hej!

Bra där :) förutsätter ju allt som oftast att man skött sina inbetalningar också!

Hej!
Skickade in hos Remember om att jag hade fått sänkt ränta ifrån en annan bank fast har inte fått det. Har betalat i 2 år o skött inbetalningarna varje månad. Men då behövde dem uppgifter på vilken bank det var och vilken ränta fick jag mail av. Är det bara att hitta på någon bank eller??

Hej!
Skickade in hos Remember om att jag hade fått sänkt ränta ifrån en annan bank fast har inte fått det. Har betalat i 2 år o skött inbetalningarna varje månad. Men då behövde dem uppgifter på vilken bank det var och vilken ränta fick jag mail av. Är det bara att hitta på någon bank eller??
Dom vill nog ha underlag...

Antar att alla banker blivit nedmejlade efter det här tipset. Och att de som var snabba på bollen fått sänkt ränta medan övriga får svara på frågor.

Funkade för mig med. Collector, banknorweigen och SEB. Kom igen forumet agera nu mot era sjukt höga räntor!!!

Jag har alltid ringt kan man prata för sig så brukar det gå bra folk generellt har svårare att neka en när man har dom på tråden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp