Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Tips och stöd
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nickenyfiken" data-source="post: 55053" data-attributes="member: 1354"><p>Första gången jag skriver här men har varit inne på forumet i flera år, till och från. Så många starka berättelser och så många livsöden. Själv har jag haft löneutmätning med 12 600 kr i månaden i 22 månader och imorgon dras det sista. Åren innan löneutmätningen startade har varit ett rent helvete, för att få ihop ekonomin har jag fått trolla med knäna. Jag har sålt av allt av värde och var tvungen att skriva över bilen på min man för att de inte skulle ta den. Min man känner till att jag har skulder men inte att jag har löneutmätning och typ 40 betalningsanmärkningar. Ångesten över att hämta posten har nästan gått över men ett tag så gömde jag nyckeln till brevlådan för det kom ju mängder med brev från KFM och andra. Skammen över att få löneutmätning var enorm och väldigt ångestfylld. Men som så många andra skriver så var det även en lättnad. En lättnad för att man vet hur mycket pengar man har att röra sig med. Det som känns mest jobbigt är att jag inget sagt och att min man sett hur dåligt jag mått men inte förstått varför. Han har inga problem med sin ekonomi och är den som hållt mig uppe. Nu ser jag mest framemot att kunna börja spara pengar, mycket pengar med tanke på de 12 600 kr som dragits från min lön varje månad. Min första skuld hos KFM var för 20 år sedan. Sedan har det gått upp och ner och i perioder har jag varit skuldfri men trillat dig igen. Mina skulder har främst varit dyra krediter och sms-lån för att att betala andra skulder och även en häst som kostat mig massor med pengar då den varit sjuk. Men nu ser jag äntligen ljuset i tunneln och vill bara uppmana alla er andra att inte ge upp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nickenyfiken, post: 55053, member: 1354"] Första gången jag skriver här men har varit inne på forumet i flera år, till och från. Så många starka berättelser och så många livsöden. Själv har jag haft löneutmätning med 12 600 kr i månaden i 22 månader och imorgon dras det sista. Åren innan löneutmätningen startade har varit ett rent helvete, för att få ihop ekonomin har jag fått trolla med knäna. Jag har sålt av allt av värde och var tvungen att skriva över bilen på min man för att de inte skulle ta den. Min man känner till att jag har skulder men inte att jag har löneutmätning och typ 40 betalningsanmärkningar. Ångesten över att hämta posten har nästan gått över men ett tag så gömde jag nyckeln till brevlådan för det kom ju mängder med brev från KFM och andra. Skammen över att få löneutmätning var enorm och väldigt ångestfylld. Men som så många andra skriver så var det även en lättnad. En lättnad för att man vet hur mycket pengar man har att röra sig med. Det som känns mest jobbigt är att jag inget sagt och att min man sett hur dåligt jag mått men inte förstått varför. Han har inga problem med sin ekonomi och är den som hållt mig uppe. Nu ser jag mest framemot att kunna börja spara pengar, mycket pengar med tanke på de 12 600 kr som dragits från min lön varje månad. Min första skuld hos KFM var för 20 år sedan. Sedan har det gått upp och ner och i perioder har jag varit skuldfri men trillat dig igen. Mina skulder har främst varit dyra krediter och sms-lån för att att betala andra skulder och även en häst som kostat mig massor med pengar då den varit sjuk. Men nu ser jag äntligen ljuset i tunneln och vill bara uppmana alla er andra att inte ge upp! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Tips och stöd
Topp