Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tink och Kreditz?

Nej, ingen koll med Tink/Kreditz.
Min årsinkomst 589tkr. Inga anmärkningar eller skulder tack vare nyss avslutad skuldsanering.
Hade lyckats spara ihop en nätt summa under min skuldsanering, så reglerade kontantinsatsen med sparade pengar.
Nej, ingen koll med Tink/Kreditz.
Min årsinkomst 589tkr. Inga anmärkningar eller skulder tack vare nyss avslutad skuldsanering.
Hade lyckats spara ihop en nätt summa under min skuldsanering, så reglerade kontantinsatsen med sparade pengar.
schysst! Vad blev det för kärra? Och hur såg betalningsupplägget ut? Jag har 575 årsinkomst 0 skulder eller krediter men har 1 anmärkning på 1000 som går nästa sommar. Jag har kontantinsats och funderar på om man ska antingen köra Wasa kredit, BMW Finans eller VW finans dom känns säkrast med en vanlig bisnode utan tink/kreditz men frågan är om det kommer gå

Det blev ”bara” en BMW 118i, 2024 års modell som hade rullat ca 500 mil. Fullt utrustad.
Är super nöjd med allt.
Lånet blev på 4,95% ränta på 3 år via BMW finans bolag.
Jag vågar inte svara på HUR svåra dom är om man har någon anmärkning? Jag var som sagt helt ren.

Men med dina förutsättningar, så hade jag trampat in till återförsäljare och lagt korten på bordet och berättat om dina förutsättningar. Bortsett från din enda anmärkning, så ser det ju bra ut…

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp