- Meddelanden
- 483
- Mottagna reaktioner
- 128
- Poäng
- 327
Läser ibland om tingsrätten, jag som nu släppt allt finns risk att jag hamnar där och varför? Gör mig orolig..
Jag bestred vissa föreläggande för "köpa" tid men det ledde aldrig till något.
Däremot blev jag stämd för en hyresrätt som jag hade några obetalda hyror så söker man upp mig på Lexbase så finns det (dock var detta för 8 år sen men tror det fortfarande kommer upp)
värre med rånare, våldtäcktsmän och pedofiler.Nä precis. Inget jag bryr mig om för 8 år sen (visste ju att jag gjort fel) eller idag. Inte ofta jag får kommentarer på det ändå. Tror det är typ 2 person jag känner som vet om det.Gallras bort efter 20 år på
lexbase och 10 år i tingsrätten. Men att det står om dig angående några hyror i tingsrätten är knappast någon som en bryr sig omvärre med rånare, våldtäcktsmän och pedofiler.
Ingen bryr sig om en sån sak. Plus att lexbase dyker inte ens upp upp på Google längre när man söker namn. Dock gör MrKoll detNä precis. Inget jag bryr mig om för 8 år sen (visste ju att jag gjort fel) eller idag. Inte ofta jag får kommentarer på det ändå. Tror det är typ 2 person jag känner som vet om det.

Förhoppningsvis har folk ingen anledning att söka mig då XDIngen bryr sig om en sån sak. Plus att lexbase dyker inte ens upp upp på Google längre när man söker namn. Dock gör MrKoll det![]()