Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Tingsrätt med eller utan kronofogden i bilden?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jägob Lögoinen" data-source="post: 359568" data-attributes="member: 4905"><p>Hej, jag har bestridit ett ärende (för att köpa mig tid) och fick meddelande att kronofogden avskrivit målet då företaget i fråga inte ansökt om tingsrätt osv i tid.</p><p>Vad händer nu? Kan jag göra upp en avbetalningsplan med företaget i fråga som nu inte har stöd av kronofogden? Dom kan väl fortfarande ansöka om tingsrätt (men utan handräckning av kronofogden)? Om det hade varit via kronofogden hade jag väl fått någon typ av dom? Men nu när det inte är via kronofogden undrar jag om det blir en ”polisdom” vid utebliven betalning?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jägob Lögoinen, post: 359568, member: 4905"] Hej, jag har bestridit ett ärende (för att köpa mig tid) och fick meddelande att kronofogden avskrivit målet då företaget i fråga inte ansökt om tingsrätt osv i tid. Vad händer nu? Kan jag göra upp en avbetalningsplan med företaget i fråga som nu inte har stöd av kronofogden? Dom kan väl fortfarande ansöka om tingsrätt (men utan handräckning av kronofogden)? Om det hade varit via kronofogden hade jag väl fått någon typ av dom? Men nu när det inte är via kronofogden undrar jag om det blir en ”polisdom” vid utebliven betalning? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Tingsrätt med eller utan kronofogden i bilden?
Topp