Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tillbaka i skuldträsket

Anser man då att jag inte gjort allt jag kan? :thinking:
Du behöver inte tänka att ”du inte gjort tillräckligt”, för du har ju gjort massor mera än vad många andra som fått skuldsanering gjort. Du har ju försökt räta upp ekonomin på egen hand, och fram till det här med din man så var du ju på god väg att klara det. Berätta om det för de som frågar. Var lite osvensk och håll inte sånt inombords. Skryt lite -- utan att det låter som skryt. Har du haft samtalet med KFM?

Du behöver inte tänka att ”du inte gjort tillräckligt”, för du har ju gjort massor mera än vad många andra som fått skuldsanering gjort. Du har ju försökt räta upp ekonomin på egen hand, och fram till det här med din man så var du ju på god väg att klara det. Berätta om det för de som frågar. Var lite osvensk och håll inte sånt inombords. Skryt lite -- utan att det låter som skryt. Har du haft samtalet med KFM?
Sant! Det är bara jag som misstror min egen situation och försöker tänka ”de är inte så illa”.. eller den här tanken att man klarar det själv. Men jag har ju insett att jag inte gör det och det var därför jag sökte sanering.

Nej jag har inte haft något samtal ännu, ligger några månader bort tyvärr. Har väntat i snart 4 månader. ❤️

Hej på er!
Tiden närmar sig jul, det innebär en hel del sorg hos mig, tankarna snurrar tillbaka och man funderar och funderar. Jag har egentligen ingen plan för jul för mig och barnen. Jag försöker ta det som det kommer.
Jag har iallafall köpt några få julklappar till barnen. De är inte så medvetna och förstående kring jul och nedräkning osv. Men sonen har börjat förstå ändå att de närmar sig hohoho när julgranen kommer fram, men vilken dag osv har de ingen koll på.
De har också fått varsin choklad (kinder) kalender.
Vi kommer nog få det mysigt, men de kommer inte bli som förr <3

Kram på er!

Hej på er!
Tiden närmar sig jul, det innebär en hel del sorg hos mig, tankarna snurrar tillbaka och man funderar och funderar. Jag har egentligen ingen plan för jul för mig och barnen. Jag försöker ta det som det kommer.
Jag har iallafall köpt några få julklappar till barnen. De är inte så medvetna och förstående kring jul och nedräkning osv. Men sonen har börjat förstå ändå att de närmar sig hohoho när julgranen kommer fram, men vilken dag osv har de ingen koll på.

Kram på er!
Kram till dig och barnen <3

Hej på er!

Kram på er!
Stor kram till er o barnen

Hej på er!

Kram på er!
Första gången man firar en högtid utan en närstående är alltid tuff.
Ta hand om er och försök mysa och njuta så gott det går <3

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp