Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tidigare spelberoende, alkoholist, hemlös, överviktig, skuldsatt som idag lever nykter, Spelfri, har fru och två barn samt skuldfri

Hej!

Som titeln lyder.
Jag spelade bort hela mitt liv, drack stora mängder alkohol, blev hemlös och förlorade alla nära och kära.
Sex år efter att min lägenhet såldes på exekutiv auktion och mina spelskulder var uppe i miljoner samt kraftiga alkoholproblem är jag idag en nykter och Spelfri man med fru och två barn.
Fick beviljad skuldsanering.
Denna resa har varit väldigt lång och nyttig.

Jag tog mig upp från den absoluta botten.
Gick behandling för mitt spelmissbruk.
Gick behandling för min alkoholism.
Började träna och äta nyttigt och gick ner 70 kg.
Fick beviljad skuldsanering.
Jag trodde att livet var slut.
Mitt självmordsbrev var skrivet och jag var otroligt ledsen över att dö eftersom jag så gärna vil leva.

ställ era frågor, jag ger gärna tips och råd om någon befinner sig i en likande situation där beroendeproblematik är inblandat och framtiden känns hopplös.

jag är ett levande exempel på att det går att vända hur långt ner i skiten man än må vara

Vilken historia! Bra jobbat
Själv har jag börjat min resa med spelfrihet och blickande mot framtiden.
Välkommen in i forumet

70 kilo är imponerande.
Ifrån vad till vad gick du i vikt?

Grymt Jobbat!

Hur gammal var du när du "tog tag i det" ?

Hur har det gått med dina gamla relationer?

Utveckla gärna din relation till dina beroenden idag.

Vilken resa!
Fantastiskt bra jobbat av dig. Det visar att ingenting är omöjligt, oavsett hur jävlig situationen ser ut.
Jag har också haft en problematik med spelberoende, att vrida och vända på varenda krona, nedstämdhet och depressioner och tonvis med ångest - så jag (och många andra här) vet hur du har mått.
Bra jobbat med hälsan. Jag har 20+ kg övervikt jag har börjat jobba med, bättre och mer regelbunden kost och träning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp