Ja jag är övertygad om att sanningen kan vara tuff att höra.. Men inget är tufft mot hur jag mår nu med all skit och att veta att man snart är skyldig fogden massa pengar.. Det jag menar är att man behöver stöttning det är därför jag skriver i forum.. Ingen vet om mina problem så då är det skönt att kunna skriva och läsa om vad som händer/kommer att hända och få höra era upplevelser om hur det blir eller kan bli.. Jag förstår att dom som skriver i fattiga riddare har massor med kunskap och erfarenheter men jag upplevelse det rörigt där.. Och ibland är det mycket negativt där.. Det är jumbons känslor.. Det är inte svar till mig som är negativt utan när man letar runt och läser olika inlägg så tycker jag det.. Jag känner ju att jag redan är så ledsen och nere och då vill jag helst inte läsa och uppleva ännu mer negativa saker.. Därför undviker jag det forumet ett tag.. Men såklart att om jag behöver söka information så får jag ju göra det ändå... Här inne där emot känner jag att man får bra svar och många försöker vända det som är allt för negativt till så positivt det bara går.., så tack!!