Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Thorn signering!

Hej! Tänkte kolla om någon vet om avtalen. Ansökte om 50.000 fick beviljat 28.000. Dem hade något erbjudande o välja till elektronik. Sa att en tv kan vara intressant. När jag får avtalen separata så har han lagt på en massa annat på elektroniken? Väljer bara att signera lånet o de går igenom! Nu kommer de sms om att dem saknar signering för tvn? Får jag lånet utbetalt utan att signera för tvn o extra grejerna han la på? Ursäkta rörigt meddelande men är på jobb

Hej! Tänkte kolla om någon vet om avtalen. Ansökte om 50.000 fick beviljat 28.000. Dem hade något erbjudande o välja till elektronik. Sa att en tv kan vara intressant. När jag får avtalen separata så har han lagt på en massa annat på elektroniken? Väljer bara att signera lånet o de går igenom! Nu kommer de sms om att dem saknar signering för tvn? Får jag lånet utbetalt utan att signera för tvn o extra grejerna han la på? Ursäkta rörigt meddelande men är på jobb

Dom är skitjobbiga,en gång för länge sen sökte jag ett lån hos dom .
Fick den beviljad,då tryckte dom också på mig om en massa prylar .
Det slutat med att jag inte tog lånet hos dom.
Dom bokstavligt talat tjatade på mig,kändes som om ,att man var tvungen att köpa något.
Skitbolag i mina ögon.:mad:
Hoppas att det går bra för dig.:tummen:

Jag gjorde det misstaget att ta en moccamaster för att få lånet utbetalt men trodde då att det gick på samma kredit. Dök sen upp två olika krediter från thorn på uc så du är medveten om det! Hade själv valt ett annat lån om jag hade vetat om det.

Hej! Okej jag förstår. Han i telefonen lovade såklart att jag bara skulle kollar igenom alt2 o kryssa i om de passade mig. Hade tänkt mig en 42 tums tv. "4-5k".
Sen ser jag att han lagt någon super tv för över 10t lol. + en 5-7 olika tillbehör som vi inte pratade om alls. Onödiga grejer. Iaf så har inte lånet
kommit på kontot även fast jag accepterade och han lovade att senast eftermiddag har du dem. Så blir och ringa imorgon o kolla hur det står till. Har inte
så många andra alt o välja på pga 2 gamla anmärkningar och ett x antal ff. Tar denna och betalar bort massa små krediter så är jag tbx med 4k mindre i månaden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp