Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Telia /sergel inkasso

Fick idag från sergel att mitt Telia gått dit , lyckades få 1500kr i mån .. frågade om allt va ränta , nej nej bara 120kr är ränta .. 8% ränta bara !! Menar 120 kr i ränta på en skuld på 42k är ju helt ok ! Kommer även släppa den till fogden för den äter ju inte upp så mycket direkt :)

Varför betalplan om det ska till kfm?

För ska betala en månad eller två och sen släppa så allt inte släpps samtidigt ;)
Det spelar ingen roll när det släpps, det är när lånebolagen anser dom vill ha sina pengar som spelar roll.... det kan ligga å ticka ränta i x antal månader innan dom beslutar att nu är det dags.

Det spelar ingen roll när det släpps, det är när lånebolagen anser dom vill ha sina pengar som spelar roll.... det kan ligga å ticka ränta i x antal månader innan dom beslutar att nu är det dags.
Ja jag hoppas att dom väntar ett antal månader :) för om flera gör så konmer löneutmätningen gå fort !

För mig spelar det roll .. för skillnad om 4 företag eller 1 företag ska dela på utmätningen .. ska ett företag få 20k direkt en månad så åker krediten på en månad !

För mig spelar det roll .. för skillnad om 4 företag eller 1 företag ska dela på utmätningen .. ska ett företag få 20k direkt en månad så åker krediten på en månad !
Jo men det kan bli så att alla 4 vill ha sina pengar samtidigt, oavsett när du släppte dom...

Jo men det kan bli så att alla 4 vill ha sina pengar samtidigt, oavsett när du släppte dom...
Jo men då måste dom ju släppa dom till fogden , så länge dom inte ha släppt dom så får dom ju inte pengarna om jag inte betalar ;)

Sen har jag räknat med att nästan alla släpper samtidigt för det är realistiskt , räntan blir ca 7k per månad för allihopa och resten amortering .. så får vi se om det blir max beslut eller ej :)

Sen har jag räknat med att nästan alla släpper samtidigt för det är realistiskt , räntan blir ca 7k per månad för allihopa och resten amortering .. så får vi se om det blir max beslut eller ej :)

Maxbeslut har inget med skuldens storlek eller räntesats att göra.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp