Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Telia finance, upplysningen via sergel..

Om någon övervägt att använda sig av telia finance så kan jag informera om att dom tar upplysningen via sergel..

Är det lån eller vad är det?

Är det lån eller vad är det?
Tecknade telia abonnemang för sex månader sedan och dem tog som Lasse nämnt upplysningen via sergel...Haft 13 st anmärkningar men det gick väldigt smidigt att teckna abonnemang med nya iphone på köpet!!!

Gissar att villkoren kommer ändras.. ingen ränta och inga som helst avgifter förutsatt att man har något abonnemang hos Telia..

Mest märkligt är att det inte tillkommer några extra avgifter om man väljer att ta en avbetalning på 24 eller 36 månader i stället för på 12.
I den situationen ser jag ingen anledning att ta annat än 36 månader, och hellre betala mer, men om man går o blir långsjuk eller något så har man en lägstanivå att lägga sig på om det behövs..

Lasseman, stort tack för tipset. Har ett par anmärkningar och trodde att jag skulle nekas, men det gick vägen! Glad för det då jag länge saknat en skaplig mobil och abonnemang.

Jag fick min kredit uppsagd, fick räkning idag på hela beloppet.
20.000kr att betala inom 6 dagar.

Anledningen är att jag inte betalt Junis räkning men ingen varning, ingen inkasso på själva räkningen jag släpade med utan direkt uppsagd kredit.

Varning till alla som har telia finance.

Jag fick min kredit uppsagd, fick räkning idag på hela beloppet.
20.000kr att betala inom 6 dagar.

Anledningen är att jag inte betalt Junis räkning men ingen varning, ingen inkasso på själva räkningen jag släpade med utan direkt uppsagd kredit.

Varning till alla som har telia finance.
Har du pratat med de? Konstigt att de säger upp krediten bara sådär.

Min telia räckning gick till sergel inkasso dom gick med på en amorteringsplan. så det går

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp