Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tar ONEA uc? Detta sa om te mej idag kan de stämma??

Frågade om onea tog uc o fick detta svar:

Er kredit, konto och kreditupplysningar hos oss är helt dolda. Alltså allt ni har hos oss är helt dolt och syns inte för andra långivare eller banker. Er kreditvärdighet påverkas alltså inte av att ni är kund hos oss.

Så om man har en kredit där på 10 tusen så kan ingen annan se de???? O vilken kredit upplysning använder dom sig av?

Jaha så pass.... men en sån där uc vad är egentligen de??:/

UC är en annan kreditupplysning från Upplysningscentralen och den ser storbankerna om du söker lån hos dem och för att få lån beviljat så är de bra att ha under 10 UC upplysningar

Aha då e jag med :)onea använder alltså creditsafe...men tar nå annat lånebolag en uc på mig då kan dom alltså inte se att jag har ett lån hos Onea? ?

Om onea nu tar Creditsafe...vad kan dom se där?? Som inte syns på en UC??

Om onea nu tar Creditsafe...vad kan dom se där?? Som inte syns på en UC??
De ser inte dina UC registerade skulder, lån och kreditkort utan Creditsafe visar bara inkomster, underskott av kapital ev. skuldsaldo hos KFM, ev. utmätning och ev. betalningsanmärkningar och slutligen vilken kreditvärdighet du har.

Aha...jag har inge aktuellt hos kronofogden elr skulder men dock 15 betalningsanmärkningar:/ tjänar rätt bra ändå..

Hm vad menas med underskott av kapital?

Vet inte alls hur hårda onea är med o låna ut....vad dom går på??:/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp