Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tar KFM skatteåterbäringen?

Hur vet jag om KFM tar pengarna? Kollade nu och har ett "skuldsaldo" på 240tkr, jag har ju skrivit under på ett par företag som kommit med sånna där man måste svara på med signatur... Men börjar dom utmäta när fler dräller in hos dom? Jag är livrädd att bli av med restskatten, den hade räddat mitt liv, men jag är ganska tveksam och rädd att dom haffar den trots allt, 20tkr som den var på är Väldigt mycket pengar som student och extremt fattig...

Hur vet jag om KFM tar pengarna? Kollade nu och har ett "skuldsaldo" på 240tkr, jag har ju skrivit under på ett par företag som kommit med sånna där man måste svara på med signatur... Men börjar dom utmäta när fler dräller in hos dom? Jag är livrädd att bli av med restskatten, den hade räddat mitt liv, men jag är ganska tveksam och rädd att dom haffar den trots allt, 20tkr som den var på är Väldigt mycket pengar som student och extremt fattig...
Har du skuldsaldo ryker väl pengarna och du menar väl återbäring inte restskatt

Har du ett skuldsaldo så får du inte behålla dom.

Har du ett skuldsaldo så får du inte behålla dom.
Ingen aning, som sagt därför jag frågar - och visst är det återbäringen... Fick ju deklarationen & kollade på skattekontot - fanns noll begränsningar som jag antog skapades av KFM innan jag kunde röra pengar...?

Antar att jag skulle jämkat som fan i höstas när jag hoppade av jobbet för att få en krona?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp