Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tar dom huset för oss först?

Jag sitter här nu och har 59000:- i delgivning. Måste betalas om 10 dagar.

Jag kan inte skaffa fram dom pengarna såhär fort. Har betalningsanmärkningar så kommer inte få ett lån, tyvärr.

Om jag låter den gå till kronofogden, kommer dom ta huset först eller kan det bli löneutmätning? Någon som vet hur allt går till?
Jag har en sambo som kan betala resterande av våra räkningar så det blir inga problem.
Huset är värt ca 1,4 miljoner.

Jag sitter här nu och har 59000:- i delgivning. Måste betalas om 10 dagar.

Jag kan inte skaffa fram dom pengarna såhär fort. Har betalningsanmärkningar så kommer inte få ett lån, tyvärr.

Om jag låter den gå till kronofogden, kommer dom ta huset först eller kan det bli löneutmätning? Någon som vet hur allt går till?
Jag har en sambo som kan betala resterande av våra räkningar så det blir inga problem.
Huset är värt ca 1,4 miljoner.
Vilka har skickat dig dit? Kan du inte ringa den och be dem dra tillbaka mot en summa?

Hur snabbt beräknas du kunna betala av denna skulden?
Mycket handlar om det, och beräknas du bli klar på 12 månader så vill jag minnas att en medarbetare på KFM sagt att man inte utmäter bostad.

Sen handlar det ju också om övervärde i bostad och hur långt borgenären vill dra det.

Normalt görs löneutmätning innan utmätning av fastigheter

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp