Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tando lån - hur gör ni?

Hej!

Tando har ju gått i konkurs men fortsätter tjata in sina pengar. Hemsidan är ju typ obefintlig och räntan på detta lånet är vidrigt!

ni som har lånet - betalar ni eller skiter i det? Jag betalar men vill veta hur andra gör, för har hört att vissa inte gör det och att Tando bara släppt det

berätta era tankar!

Jag betalar på det.

Duktigt irriterande dock att man inte kan logga in varesej på appen eller hemsidan så man vet ju inte hur mycket ens skuld är på. Absurt.

Jag betalar på det.

Duktigt irriterande dock att man inte kan logga in varesej på appen eller hemsidan så man vet ju inte hur mycket ens skuld är på. Absurt.
Du får ju en länk varje månad där du ser aktuell skuld och kan välja om du vill betala hela eller månadskostnaden ? Men håller med att det är surt att det ej går att logga in

Du får ju en länk varje månad där du ser aktuell skuld och kan välja om du vill betala hela eller månadskostnaden ? Men håller med att det är surt att det ej går att logga in

Var får man den länken? Jag får inte det.

Om bolaget gått i konkurs, kan dom fortfarande driva in pengar om man inte betalar?

Hej!

Tando har ju gått i konkurs men fortsätter tjata in sina pengar. Hemsidan är ju typ obefintlig och räntan på detta lånet är vidrigt!

ni som har lånet - betalar ni eller skiter i det? Jag betalar men vill veta hur andra gör, för har hört att vissa inte gör det och att Tando bara släppt det

berätta era tankar!
Dem orsakat och lurade till oss som har lån hos dem . jag själv fik en erbjudande med en låg ränta sen när kom första återbetalning jag fick schock 29.9% ränta . och över 30 tusen kronor extra . jag begärt årsredovisning dem inte skickar nogåt. idag fick jag reda på att dem gott i konkurs . nu undrar jag och säkert alla andra låntagare vem ska vi betala ? gärna skrivtligt besked och bevis vem som är nästa son lura oss . ? Jag tänker ta kontakt med konsumentvärket mmm.

Ja, räntan är äckligt hög. Förra månaden så blev jag sen med betalningen, medvetet. Ville bara se vad som skulle hända det enda man fick är sms hur besvikna de är, och hur viktigt det är att betala. och att man kan kontakta de via mail. Nu undrar jag verkligen om man nu slutar betalar de va händer då? De hota ju inte med inkasso i allfall

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp