Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Ta tag i livet, använda snöbollseffekten kanske
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Roberto77" data-source="post: 240512" data-attributes="member: 5973"><p>Behöver skriva ner lite siffror.. enda sedan jag såg mina 7.2% har jag fått ångest. Och när jag sen försökte bättra mig och få ordning på allt så fick jag en ordentligt käftsmäll så nu är de uppe i hela 12.5! Fan att jag inte visste det är dumt att stänga ner och minska krediter..</p><p></p><p>På mitt UC har jag nu</p><p>Krediter: Wasa utnyttjat 37 800kr och beviljat är densamma få jag trodde de va smart att säga åt dom ta bort utrymmet..</p><p>Minskade detta först från 75, ner till 45 och nu noll..</p><p></p><p>blanco: Swedbank </p><p>73 000kr fördelat på</p><p>1. 37 300kr</p><p>2. 16 600kr</p><p>3. 19 000kr</p><p></p><p>billån/avbetalning:</p><p>157 000kr</p><p></p><p>Har just nu 8 st förfrågningar (spelar det någon roll om frågorna är med eller utan belopp?</p><p>Varav 3 av dessa försvinner sista april.</p><p></p><p>På ”Krediter” listan har jag:</p><p>Totalt 12 st</p><p>Varav 6 är avslutade</p><p></p><p>1st är på Ica med min sambo (10k beviljat 0kr utnyttja)</p><p>1 billån </p><p>1 wasa </p><p>3st på Swedbank.</p><p></p><p>påverkar alla dessa något? Blir det bättre sen när 4 av 6 st som är avslutade försvinner nu i slutet april?</p><p>Påverkar dom avslutade uc något även om dom ligger kvar 1 år?</p><p></p><p></p><p>(2019)</p><p>Överskott av tjänst - 359 000kr</p><p>Underskott av kapital - 8300kr</p><p></p><p></p><p>Hoppas på ändring där med då jag i mitten av 2020 ökade min lön med 30kr/tim</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Roberto77, post: 240512, member: 5973"] Behöver skriva ner lite siffror.. enda sedan jag såg mina 7.2% har jag fått ångest. Och när jag sen försökte bättra mig och få ordning på allt så fick jag en ordentligt käftsmäll så nu är de uppe i hela 12.5! Fan att jag inte visste det är dumt att stänga ner och minska krediter.. På mitt UC har jag nu Krediter: Wasa utnyttjat 37 800kr och beviljat är densamma få jag trodde de va smart att säga åt dom ta bort utrymmet.. Minskade detta först från 75, ner till 45 och nu noll.. blanco: Swedbank 73 000kr fördelat på 1. 37 300kr 2. 16 600kr 3. 19 000kr billån/avbetalning: 157 000kr Har just nu 8 st förfrågningar (spelar det någon roll om frågorna är med eller utan belopp? Varav 3 av dessa försvinner sista april. På ”Krediter” listan har jag: Totalt 12 st Varav 6 är avslutade 1st är på Ica med min sambo (10k beviljat 0kr utnyttja) 1 billån 1 wasa 3st på Swedbank. påverkar alla dessa något? Blir det bättre sen när 4 av 6 st som är avslutade försvinner nu i slutet april? Påverkar dom avslutade uc något även om dom ligger kvar 1 år? (2019) Överskott av tjänst - 359 000kr Underskott av kapital - 8300kr Hoppas på ändring där med då jag i mitten av 2020 ökade min lön med 30kr/tim [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Ta tag i livet, använda snöbollseffekten kanske
Topp