Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Ta tag i livet, använda snöbollseffekten kanske
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Roberto77" data-source="post: 232930" data-attributes="member: 5973"><p>Fyfan nu är man i sån svaka där man bara ligger sömnlös och ältar över hur dum man vart..</p><p></p><p>Att man sitter och har krediter som man känner att ”det fungerar att betala varje månad” sen att man ändå lägger på sig en till.. och en till..</p><p></p><p>sen när man fått in en summa pengar så istället för att tänka ”aa vad bra! Då kan jag lägga det på denna krediten! ” så har man istället köpt något... som tur var är det ändå saker man köpt som har värde.. så det är inte på kläder och mat..</p><p></p><p>Men jag har äntligen kommit in i tanken att ”jag behöver inte köpa detta nu, jag klarar mig utan.” Men jag måste erkänna, det har vart ett par saker jag har vart sugen på köpa och vart nära, men tänkt till i sista sekund..</p><p></p><p></p><p>Känner fortfarande att vissa saker är lite stora som gör ett att man tappat motivationen att lösa det bara för att an inte löser det på kort tid..</p><p></p><p></p><p>denna månaden har jag betalat alla räkningar som vanligt..</p><p></p><p>har i dagsläget:</p><p></p><p>Swedbank</p><p>1. 16 000kr</p><p>2. 19 000kr</p><p>3. 37 000kr</p><p></p><p>Wasa </p><p>43 000kr</p><p></p><p>klarna </p><p>36000</p><p></p><p>avarda </p><p>16000</p><p></p><p>Jag har nog bestämt mig att gilla lite läget med att betala 600kr i ränta till klarna men jag måste ordna mitt UC för att det ser ut som skit.. dåliga poäng och över 7% risk.</p><p></p><p>har räknat igenom mitt uc och jag har idag totalt beviljad kredit på 362 000kr!</p><p></p><p>varav dessa är fördelat på (utnyttjat)</p><p>Billån - 161 000kr</p><p>Blanco - 75 600kr</p><p>Kredit - 43 000kr</p><p></p><p>vilket då visar att jag har 83 000kr i outnyttjad kredit som bara tar kreditvärdighet!</p><p></p><p>som sagt så syns inte mitt klarna och avarda i UC. Så där har jag i krediter 36 000kr och 17 000kr...</p><p></p><p></p><p>Om jag förstått det rätt så är det såklart så lite lån och kredit bäst </p><p>Så för städa mitt ut så ska jag </p><p>1. Ringa de lånegivare jag har outnyttjad kredit hos och stängs ner dom kort samt spärra krediter.</p><p>2 betala av de två minsta Swedbank lånen så snabbt det går!</p><p>För sedan endast stå med 1 blanco och 1 kredit istället för 3 blanco och 1 kredit .</p><p></p><p>Tänker jag helt åt skogen nu?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Roberto77, post: 232930, member: 5973"] Fyfan nu är man i sån svaka där man bara ligger sömnlös och ältar över hur dum man vart.. Att man sitter och har krediter som man känner att ”det fungerar att betala varje månad” sen att man ändå lägger på sig en till.. och en till.. sen när man fått in en summa pengar så istället för att tänka ”aa vad bra! Då kan jag lägga det på denna krediten! ” så har man istället köpt något... som tur var är det ändå saker man köpt som har värde.. så det är inte på kläder och mat.. Men jag har äntligen kommit in i tanken att ”jag behöver inte köpa detta nu, jag klarar mig utan.” Men jag måste erkänna, det har vart ett par saker jag har vart sugen på köpa och vart nära, men tänkt till i sista sekund.. Känner fortfarande att vissa saker är lite stora som gör ett att man tappat motivationen att lösa det bara för att an inte löser det på kort tid.. denna månaden har jag betalat alla räkningar som vanligt.. har i dagsläget: Swedbank 1. 16 000kr 2. 19 000kr 3. 37 000kr Wasa 43 000kr klarna 36000 avarda 16000 Jag har nog bestämt mig att gilla lite läget med att betala 600kr i ränta till klarna men jag måste ordna mitt UC för att det ser ut som skit.. dåliga poäng och över 7% risk. har räknat igenom mitt uc och jag har idag totalt beviljad kredit på 362 000kr! varav dessa är fördelat på (utnyttjat) Billån - 161 000kr Blanco - 75 600kr Kredit - 43 000kr vilket då visar att jag har 83 000kr i outnyttjad kredit som bara tar kreditvärdighet! som sagt så syns inte mitt klarna och avarda i UC. Så där har jag i krediter 36 000kr och 17 000kr... Om jag förstått det rätt så är det såklart så lite lån och kredit bäst Så för städa mitt ut så ska jag 1. Ringa de lånegivare jag har outnyttjad kredit hos och stängs ner dom kort samt spärra krediter. 2 betala av de två minsta Swedbank lånen så snabbt det går! För sedan endast stå med 1 blanco och 1 kredit istället för 3 blanco och 1 kredit . Tänker jag helt åt skogen nu? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Ta tag i livet, använda snöbollseffekten kanske
Topp